قوانین مهاجرت کانادا سخت تر می گردد

به گزارش مجله گرافیک، وزارت مهاجرت کانادا لایحه ای را به مجلس عوام این کشور ارائه کرد که بر اساس آن شرایط ورود اتباع خارجی به کانادا و اقامت آنان در این کشور سخت تر خواهد شد.

قوانین مهاجرت کانادا سخت تر می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارشسرویس بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس این لایحه پناهندگان سیاسی چه آنهایی که در کانادا اقامت دائم دارند چه آنهایی که اقامت موقت دارند در صورت ارتکاب به جرم و محکوم شدن به بیش از شش ماه زندان به طور اتوماتیک از کانادا اخراج خواهند شد.

جیسون کنی وزیر مهاجرت کانادا به خبرنگاران گفت: دولت کانادا برای ممانعت از ورود مجرمان خارجی به کانادا و جلوگیری از ادامه اقدامات تروریستی آنها علیه مردم کانادا کوشش می نماید.

وزیر مهاجرت کانادا برای دفاع از این لایحه به چند پرونده اشاره نمود که یکی از آنها پرونده مردی چینی به نام جو وو بود که در سال 1990 در کانادا به وی اقامت دائم داده شد.

این مرد چینی قانون را زیر پا گذاشت و در حالی که از دادگاه خواسته بود اخراجش از کانادا را به تعویق بیاندازد تعیین شد دو کانادایی دیگر را به گروگان گرفته است.

وزیر مهاجرت کانادا گفت : او هنوز آزاد است در حالی که نباید آزاد باشد .او باید سالها پیش از کانادا اخراج می شد و اگر اخراج می شد آن دو مورد آدم ربایی اتفاق نمی افتاد.

یکی از وکلای مهاجرت کانادا گفت بر اساس تغییرات پیشنهاد شده در این لایحه برای تصمیم گیری در خصوص اخراج مجرمان خارجی از کانادا شرایط و میزان تاثیر این تصمیم گیری بر فرزندان و خانواده وی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت. بر اساس این لایحه در خصوص اخراج مجرمان خارجی از کانادا بدون توجه به مدت اقامت آنها در کاناد تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 929

به "قوانین مهاجرت کانادا سخت تر می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قوانین مهاجرت کانادا سخت تر می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین مهاجرت کانادا سخت تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید