قنات های آسیب دیده یزد بازسازی می شوند (بازسازی منزل)

به گزارش مجله گرافیک، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در ملاقات با بخشدار گاریزات و بازدید از قنات های این بخش، بر بازسازی قنات های آسیب دیده استان تاکید و با اشاره به اهمیت آموزش های مدیریت بحران گفت: توسعه مباحث آموزشی و آموزش های فراگیر به منظور کاهش خسارات بلایای طبیعی و مدیریت ریسک لازم است.

قنات های آسیب دیده یزد بازسازی می شوند (بازسازی منزل)

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

هادی هادی نسب ضمن تاکید بر اهمیت موضوع بیمه، اضافه نمود: با توجه به قانون های مربوطه برترین راه برای جبران خسارت در یزد تامین اعتبار از محل پوشش های بیمه ای است که مردم و کشاورزان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

امضا تفاهم نامه با شرکت بیمه

مدیرکل و کارشناسان اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد به جدی گرفتن موضوع پوشش بیمه در بلایای طبیعی اشاره نمود و گفت: به منظور تشویق شهروندان به استفاده از بیمه منازل در مقابل حوادث، تفاهم نامه ای با شرکت بیمه تنظیم شده که 50 درصد از مبلغ خرید بیمه به وسیله این اداره کل پرداخت گردد.

هادی نسب تاسیس پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در این بخش را ضروری دانست و گفت: این موضوع از سوی مدیریت بحران استان نیز پیگیری می گردد.

وی اعلام کرد: با توجه به وجود ناحیه صنعتی در گاریزات، تجهیزات اطفای حریق موجود کافی نیست و ضروری است این موضوع در اسرع وقت از سازمان آتش نشانی استان پیگیری گردد.

در سرانجام جلسه مقرر شد از سوی مدیریت بحران استان پیگیری گردد تا اداره کل منابع طبیعی استان جهت تهیه و طراحی طرح سیلاب بخش گاریزات اقدام کند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2294

به "قنات های آسیب دیده یزد بازسازی می شوند (بازسازی منزل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قنات های آسیب دیده یزد بازسازی می شوند (بازسازی منزل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید