فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟

به گزارش مجله گرافیک، رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما در تبادل نظر با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، پیروزی های اخیر تیم ملی در بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفت.

فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، علی فروغی - رئیس شورای تخصصی ورزش سازمان صداوسیما - در مصاحبه با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ضمن تبریک پیروزی های اخیر تیم ملی فوتبال در بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، برای موفقیت و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی های به جامانده هم آرزوی موفقت کرد.

فروغی ضمن تحسین آرامش حاکم بر تیم ملی فوتبال کشورمان و تمرکز تمام بازیکنان و کادرفنی برای موفقیت در بازی ها و رسیدن به جام جهانی 2022 قطر، اظهار کرد: امیدواریم این پیروزی ها که باعث شادی ملت ایران و افزایش غرور ملی مردم عزیزمان می گردد، در ادامه راه صعود تیم ملی هم تکرار گردد.

فروغی بعلاوه از توجه و احترامی که دراگان اسکوچیچ در طول تصدی مربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به فرهنگ و رسوم ایرانی دارد، قدردانی کرد.

در این مصاحبه دراگان اسکوچیچ هم ضمن قدردانی از حمایت های صداوسیما نسبت به تیم ملی فوتبال در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، اظهار کرد: می دانم چقدر فوتبال و صعود به جام جهانی برای مردم ایران مهم است، بر این اساس تمام کوشش خود را می کنیم تا با حمایت های رسانه ملی که تا امروز همراه ما بوده است، بتوانیم صعودی بی دغدغه به جام جهانی داشته باشیم تا مردم ایران را راضی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1896

به "فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروغی به اسکوچیچ چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید