پیغام ویژه همسر برای همسر

به گزارش مجله گرافیک، آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، با انتشار پستی احساسی در صفحه اینستاگرامش بار دیگر از این بازیکن و قهرمانی اش در جام جهانی تمجید کرد.

پیغام ویژه همسر برای همسر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پنجشنبه شب جشن بزرگی در آرژانتین برپا بود و فوتبال دوستان این کشور با حضور در استادیوم برای تماشای بازی محبت آمیز برابر پاناما، جشن قهرمانی این تیم در جام جهانی 2022 قطر را هم برگزار کردند.

مراسم مفصلی پیش از برگزاری این بازی برگزار گردید و پس از انتها این ملاقات که با پیروزی 0-2 شاگردان لیونل اسکالونی به انتها رسید و مسی پیروز شد گل دوم تیمش را روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر برساند تا به رکورد هشتصد گل زده در دوران حرفه ای فوتبالش برسد، این ستاره آرژانتینی با در دست داشتن جام قهرمانی به همراه سایر بازیکنان این تیم دور استادیوم چرخید و به شادی مشغول شد.

روکوزو هم به همراه سه پسرش در کنار مسی حضور داشت و بار دیگر با ژست و تیپ خاص و زیبای خودش توجه بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی و طرفداران تیم ملی آرژانتین را به خود جلب کرد.

او شب گذشته پستی را درباره این بازی و لحظات به یاد ماندنی جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در خاک این کشور منتشر کرد.

آنتونلا در صفحه اینستاگرامش نوشت: عشق به توپ، عشق به کشورت و عشق به مردمت. عشقی که به تیمت که حالا تبدیل به گروهی از دوستانت شده اند داری. عشقی که سه برابر آن به همه کسانی برمی شود که می توانند این انرژی خاص که تو با آن کارت را انجام می دهی درک نمایند. عشق، لذت و احساساتی مشترک. همه این ها و احساسات بسیار بیشتری که شب گذشته تجربه کردیم. بی نهایت از تو متشکرم. لئو مسی! ما عاشقت هستیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1402 بروزرسانی: 5 فروردین 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2324

به "پیغام ویژه همسر برای همسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام ویژه همسر برای همسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید