اکرم عفیف 2 رقمی شد

به گزارش مجله گرافیک، مرد سال سابق آسیا شب گذشته پیروز شد دهمین گل خود را در رقابت های این فصل لیگ ستارگان قطر به ثمر برساند.

اکرم عفیف 2 رقمی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران شب گذشته الدحیل در شرایطی در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر میزبان السد بود که پیروزی در این ملاقات قهرمانی آن ها را در فاصله یک هفته تا سرانجام رقابت ها قطعی می کرد، اما السدی ها با نتیجه سه بر یک پیروز شدند تا مشخص قهرمان به هفته سرانجامی موکول گردد.

دو تیم در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که تا پیش از ملاقات الدحیل با 44 گل زده، برترین خط حمله لیگ ستارگان را در اختیار داشت، اما پس از سرانجام این مسابقه با نتیجه سه بر یک، تعداد گل های زده هر دو تیم به 45 رسید تا به صورت مشترک در صدر هجومی ترین تیم های لیگ قرار بگیرند.

نکته جالب اینکه گل دوم السد در این ملاقات به وسیله اکرم عفیف و در شرایطی که پاس عمقی بغداد بونجاح او را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار نموده بود به ثمر رسید تا او دهمین گل فصل خود را ثبت کند.

اکرم عفیف که در طول این فصل چهار پاس گل نیز داده است، در شرایطی به درخشش خود در ترکیب تیم پرستاره السد ادامه می دهد که با وجود اینکه این تیم قطری شانسی برای قهرمانی ندارد، اما او همچنان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم محسوب می گردد.

عفیف که در سال 2019 به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شد، تا سال 2025 با السد قرارداد دارد و باید دید در سال های آینده می تواند درخشش خود را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم تکرار کند یا خیر؟

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2339

به "اکرم عفیف 2 رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکرم عفیف 2 رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید