فارغ التحصیلان بیشتری تربیت کنید

به گزارش مجله گرافیک، رئیس جمهور پاکستان خاطرنشان کرد که این کشور نیازمند تربیت تعداد بیشتری فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

فارغ التحصیلان بیشتری تربیت کنید

به گزارش خبرنگاران به نقل از یودبلیونیوز، عارف علوی از دانشگاه های این کشور خواست که فارغ التحصیلان بیشتری تربیت نمایند چراکه تا سال 2030 میلادی این کشور به 80 میلیون فارغ التحصیل احتیاج خواهد داشت.

وی هنگام سخنرانی خود در اجلاس دانشگاه های پاکستان اظهار کرد: شصت و چهار درصد جمعیت ما زیر 30 سال هستند. دنیا در حال تغییر است. افرادی که امروز در حال تحصیل هستند، کسانی هستند که حضور خود را در دنیا نشان خواهند داد.

وی با اشاره به رشد هوش مصنوعی و محاسبات ابری به عنوان عاملی که می تواند تعداد فارغ التحصیلان را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد، اضافه نمود: لازم نیست که دانش صرفا در کلاس های درس منتقل گردد. اکنون در فضای رایانش ابری برای همه حرفه ها در دسترس است.

عارف علوی، دانشگاه اقراء پاکستان را به عنوان یک موسسه آموزش عالی برجسته و پیشرو به علت رویکردش در آموزش ترکیبی تحسین کرد و ادامه داد: با تکیه بر آموزش مجازی می توان تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی را افزایش داد.

رئیس جمهور پاکستان با تاکید بر اینکه این کشور باید تعداد فارغ التحصیلان خود را افزایش دهد، گفت: ما به میلیون ها فارغ التحصیل احتیاجمندیم و من از کاری که انجام می دهید، قدردانی میکنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2176

به "فارغ التحصیلان بیشتری تربیت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارغ التحصیلان بیشتری تربیت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید