چگونه کارآفرین شویم؟ از ایده تا اجرا

به گزارش مجله گرافیک، انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه الزهرا، انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه بین المللی امام خمینی و انجمن علمی مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس با همکاری تعداد زیادی از انجمن های علمی، وبینار چگونه کارآفرین شویم؟ از ایده تا اجرا را برگزار می نمایند.

چگونه کارآفرین شویم؟ از ایده تا اجرا

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، کارآفرینی در عصر حاضر معنا و مفهوم جدیدی به خود گرفته هست. با ظهور شرکت های نوین، استارتاپ ها، کسب و کار های نوپا و ارزش آفرین، راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی راستای نو را تجربه نموده که باید علاوه بر آموزش و کسب مهارت در این باره، با همراهی مربیان و منتورهای کسب و کار که علاوه بر دانش، این راستا را بارها تجربه نموده اند و شکست ها و پیروزی هایی در کارنامه خود دارند، شرایط را برای ورود به بازار تسهیل خواهد نمود.

آشنایی با مفاهیم کارآفرینی، تفکر استارتاپی، تیم سازی و کارگروهی، مدل های درآمدی جدید، شبکه سازی و سبک زندگی کارآفرین از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این وبینار به آن ها پرداخته می گردد.

این وبینار با تدریس مهندس امیرمیثم گیاهی پنجشنبه 26 فروردین ماه از ساعت 16 الی 18 به صورت آنلاین برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وسیله لینک eseminar.tv/wb25286 و شماره تماس 09215811945 اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1682

به "چگونه کارآفرین شویم؟ از ایده تا اجرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کارآفرین شویم؟ از ایده تا اجرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید