صفاری نیا: اختتامیه دومین رقابت علمی کنز اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد

به گزارش مجله گرافیک، مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) از برگزاری اختتامیه دومین دوره رقابت علمی کنز همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس در اردیبهشت ماه سال جاری اطلاع داد.

صفاری نیا: اختتامیه دومین رقابت علمی کنز اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد

مهدی صفاری نیا مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره برگزاری اختتامیه دومین دوره مسابقه کنز اعلام کرد: رقابت علمی کنز با تمرکز بر دانشمندان جوان کشور های اسلامی برگزار می گردد و معمولا با طرح یکسری از مسائل، افراد را درگیر می نماید.

صفاری نیا با بیان اینکه برای دومین دوره رقابت کنز حدود 180 طرح داوری اولیه شدند و 18 طرح به مرحله نهایی و مراسم اختتامیه رسیده اند، گفت: شش حوزه علمی و فن آوری شامل آب، محیط زیست و انرژی، سلامت و تجهیزات پزشکی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، اقتصاد، بانکداری و تأمین اقتصادی، حمل و نقل و یک حوزه ویژه برای سال 1400، یعنی حوزه معدن و صنایع معدنی برای این دوره از رقابت در نظر گرفته شده است.

مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) تاکید نمود: اختتامیه دومین رقابت علمی کنز همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2021) اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2161

به "صفاری نیا: اختتامیه دومین رقابت علمی کنز اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفاری نیا: اختتامیه دومین رقابت علمی کنز اردیبهشت ماه 1401 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید