ستاد اجرایی پیشگیری از کرونا در دانشگاه ها با موضوع مراکز بهداشت و درمان تشکیل شد

به گزارش مجله گرافیک، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در ماه های اخیر در همه دانشگاه های کشور ستاد اجرایی پیشگیری از ویروس کرونا با موضوع مراکز بهداشت و درمان همان دانشگاهها تشکیل شده است.

ستاد اجرایی پیشگیری از کرونا در دانشگاه ها با موضوع مراکز بهداشت و درمان تشکیل شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در ماه های اخیر در همه دانشگاه های کشور ستاد اجرایی پیشگیری از ویروس کرونا با موضوع مراکز بهداشت و درمان همان دانشگاهها تشکیل شده است.

وی گفت: تهیه و انتشار محتواهای آموزشی پیشگیری بهداشتی با مشارکت همیاران بهداشت و تهیه پروتکل های بهداشتی مورد نیاز دانشگاه های وزارت علوم تحقیقات فنآوری از دیگر اقدامات مهم سازمان امور دانشجویان در مقابله با ویروس کرونا نام برد.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بصورت حضوری و غیر حضوری (تلفنی، شبکه های اجتماعی و ....) و نظارت بر حسن اجرای صحیح ضدعفونی و گندزدایی اماکن دانشگاهی و تهیه و توزیع محلول های ضدعفونی از اقدامات دیگری است که توسط مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها و با مدیریت دفتر سلامت و بهداشت روان سازمان امور دانشجویان اجرا شده و ادامه دارد.

صدیقی گفت: از دیگر اقدامات مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا میتوان به تهیه و توزیع بسته های حاوی اقلام بهداشتی محافظت فردی و مواد ضدعفونی کننده دست اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1105

به "ستاد اجرایی پیشگیری از کرونا در دانشگاه ها با موضوع مراکز بهداشت و درمان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد اجرایی پیشگیری از کرونا در دانشگاه ها با موضوع مراکز بهداشت و درمان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید