سامسونگ از مانیتور وب کم S4 خود رونمایی کرد

به گزارش مجله گرافیک، مانیتور وب کم S4 جدیدترین مدل از سری مانیتورهای سامسونگ است که به تازگی رونمایی شده است. این مانیتور 24 اینچی با داشتن وب کم، بلندگو و میکروفون داخلی به کاربران امکان می دهد تا بدون احتیاج به ابزارهای جانبی خاصی در جلسه ها و رویدادهای آنلاین شرکت نمایند.

سامسونگ از مانیتور وب کم S4 خود رونمایی کرد

همه گیری بیماری و در ادامه آن برقراری فاصله اجتماعی بسیاری از جنبه های کار و زندگی ما را تغییر داده است. یکی از این تغییرات آنلاین شدن جلسه ها و رویدادهای کاری و آموزشی است. بسیاری از رویدادهایی که تا پیش از این تنها به شکل حضوری برگزار می شد به ویدئو کنفرانس و جلسه های آنلاین تبدیل شد.

برای اینکه کاربران بتوانند با این تغییرات هماهنگ شوند ضروری است تا ابزارها و دستگاه های دیجیتال هم به ویژگی های نو مجهز شوند. مانیتورها یکی از این دستگاه ها هستند که امروزه کاربردهایی فراتر از نمایش یک ویدئو و فایل پیدا نموده اند و به ابزارهایی برای برگزاری جلسه های آنلاین و ویدئو کنفرانس ها تبدیل شده اند. همین موضوع باعث شده تا سامسونگ مانیتور S4 خود را با طراحی نو و دوربین وب کم طراحی نموده است.

حضور چشمگیر در جلسه های آنلاین

دوربین وب کم مانیتور S4 از یک سنسور 2 مگاپیکسلی با وضوح FHD بهره می برد و به همراه یک دوربین مادون قرمز به خوبی امکان حضور شما در ویدئو کنفرانس ها و جلسه های آنلاین را فراهم می نماید.

طراحی دوربین وب کم به شکلی صورت گرفته تا خللی در طراحی یکدست و منسجم مانیتور به وجود نیاید، این دوربین در بخش بالایی مانیتور جای گرفته و با یک فشار کوچک بر روی آن از محفظه خود خارج می گردد. در زمان هایی که جلسه و رویداد آنلاینی ندارید می توانید آن را به سمت پایین فشار دهید تا دوربین وب کم در محفظه مخصوص خود قرار بگیرد.

مانیتور S4 سامسونگ با پشتیبانی از راه چاره Windows Hello ورود یا لاگین شدن کاربر به سیستم را در سریع ترین زمان انجام می دهد. در این راه چاره به یاری دوربین وب کم و سنسورهای بیومتریک آن از سیستم تشخیص چهره استفاده می گردد تا کاربر بدون احتیاج به وارد کردن رمز عبور و به شکلی امن و مطمئن وارد سیستم خود گردد.

طراحی منعطف مانیتور

مانیتور S4 سامسونگ با وضوح فول اچ دی (1920 در 1080) و زاویه دید 178 درجه ای طراحی شده تا کاربران تصاویر و ویدئوها را در زوایای مختلف با وضوح بالا و مطلوب دیدن نمایند پنل IPS مانیتور، روشنایی و وضوح بالای تصاویر به همراه نمایش دقیق و طبیعی رنگ ها را تضمین می نماید.

قرار گرفتن بلندگو و میکروفون در داخل مانیتور باعث شده تا فضای بیشتری برای طراحی درگاه ها و پورت ها به وجود بیاید. مانیتور S4 برای اتصال دستگاه های جانبی از 2 پورت USB و پورت های HDMI، D-SUB و DP بهره مند شده است.

در طراحی بدنه و پایه مانیتور هم به ویژگی های ارگونومیک آن توجه زیادی شده است و به همین علت امکان چرخش مانیتور به حالت عمودی و افقی وجود دارد. پایه منعطف مانیتور این اجازه را می دهد تا کاربر پنل را در زاویه مطلوب و مورد علاقه خود قرار دهد و تجربه ای راحت و پربازده از کار با مانیتور S4 داشته باشد.

مانیتور S4 از قابلیت های flicker-free و کاهنده نور آبی برخوردار است که می تواند ضمن جلوگیری از لرزش تصاویر مانع از خستگی چشم ها گردد و تجربه بصری راحتی را ارائه دهد. این مانیتور نو سامسونگ از موسسه معتبر TUV Rheinland تاییدیه های مربوط به کاهش نور آبی و لرزش تصاویر را دریافت نموده است.

علاوه بر این مانیتور S4 از قابلیت AMD FreeSync هم پشتیبانی می نماید که با هماهنگی بیشتر میان مانیتور و گرافیک دستگاه، تصاویری روان و بدون نقص را به نمایش می گذارد.

مانیتور 24 اینچی S4 سامسونگ با در نظر گرفتن احتیاجهای نو کاربران و برای محیط های اداری و تجاری ترکیبی و چندکاره طراحی شده است. قابلیت های پیشرفته این مانیتور به کاربران امکان می دهد تا به راحتی کارهای مولتی تسکینگ خود را انجام دهند و علاوه بر آن به خوبی در رویدادهای آنلاین حاضر شوند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1947

به "سامسونگ از مانیتور وب کم S4 خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از مانیتور وب کم S4 خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید