برگزاری 14 هزار برنامه فرهنگی در جریان زیرسایه کتاب

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران در شیراز، محمدحسین فیروزی با اشاره به برنامه های پیش روی کتابخانه های عمومی استان فارس در تابستان بیان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی و ترویجی با عنوان زیرسایه کتاب در تابستان امسال در کتابخانه های عمومی استان فارس برنامه ریزی شده است.

برگزاری 14 هزار برنامه فرهنگی در جریان زیرسایه کتاب

سرپرست کتابخانه های عمومی فارس افزود: این برنامه ها در تمامی کتابخانه های عمومی فارس تا 31 شهریورماه 1402 و با هدف غنی شدن اوقات فراغت اعضای کتابخانه ها و علاقه مندان به کتاب اجرا می گردد.

فیروزی افزود: این برنامه ها در چهار محور کارگاه های آموزشی، رویدادهای کتابخوانی، ویژه برنامه های کودک و نوجوان و جشنواره و مسابقات خواهد بود.

وی افزود: برنامه هایی در راستای برگزاری پرشورتر جشنواره کتابخوانی رضوی؛ قصه گویی و برنامه های مرتبط با آموزش بچه ها؛ طرح روی خط کتاب ویژه جلسات رونمایی، نشست های مطالعاتی و نقد و جمع خوانی کتاب؛ نشست های کتابخوانی و نمایشنامه خوانی؛ نمایشگاه کتاب، مشاوره و نشست های مهارت اجتماعی؛ دوره های تحکیم و تعالی خانواده؛ دوره های آموزشی و مهارت افزایی؛ کارگاه های کسب وکارهای خانگی و مشاغل کوچک؛ محافل ادبی و... از جمله برنامه هایی است که در کتابخانه های عمومی برگزار خواهد شد.

فیروزی با بیان اینکه بیش از 250 کتابخانه عمومی استان فارس آماده ارائه خدمات متنوع فرهنگی در تابستان است، گفت: علاقه مندان می توانند برای اطلاع و شرکت در برنامه ها به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس بعلاوه با اشاره به توسعه خدمات فرهنگی و ترویجی در کتابخانه های عمومی گفت: ارتقای سطح کیفی و تنوع در ارائه خدمات در کتابخانه های عمومی از اولویت های مهم اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس است. با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و رسالت کتابخانه های عمومی غنی کردن اوقات فراغت و آموزش مادام العمر به عموم مردم، برنامه های ترویجی و فرهنگی گسترده در این بازه زمانی برنامه ریزی شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2367

به "برگزاری 14 هزار برنامه فرهنگی در جریان زیرسایه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 14 هزار برنامه فرهنگی در جریان زیرسایه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید