آموزش رایگان دختران در سرای محله دروازه شمیران

به گزارش مجله گرافیک، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ملاقات با دختران مرکز خیریه حکیمی واقع از امکان بهره مندی رایگان آنها از برنامه های آموزشی سرای محله دروازه شمیران اطلاع داد.

آموزش رایگان دختران در سرای محله دروازه شمیران

به گزارش خبرنگاران، زهرا شمس احسان در این ملاقات از مسئولان شهرداری منطقه12 خواست با ارائه تسهیلاتی از جمله امکان بهره مندی رایگان دختران از برنامه های آموزشی سرای محله دروازه شمیران، برای تحقق خواسته ها و یاری به رشد استعدادهای دختران قدم بردارند.

سید امیرحسین ساداتی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه هم در این ملاقات با اشاره به رشته های آموزشی سرای محله دروازه شمیران گفت: با توجه به علاقه مندی و توانمندی های دختران این مرکز، برنامه هایی همانند آموزش رشته های ورزشی، حرفه آموزی، کامپیوتر (دوره های آی سی دی ال)، داستان نویسی و... رایگان به آنها ارائه خواهد شد.

در این ملاقات که عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران را مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مسئولان شهری همراهی می کردند، برای افزایش روشنایی محیطی در کوچه منتهی به محل مرکز خیریه با هدف تأمین امنیت بیشتر برای عبور و مرور دختران در تعامل و هماهنگی لازم با اداره برق تصمیم گیری و مقرر شد با توجه به علاقه مندی آنها به کتابخوانی، کتاب های مناسب با موضوعات تعیین و اعلام شده از سوی مدیریت مجموعه خریداری و به مرکز اهدا گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2348

به "آموزش رایگان دختران در سرای محله دروازه شمیران" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش رایگان دختران در سرای محله دروازه شمیران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش رایگان دختران در سرای محله دروازه شمیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید