زمان احتمالی عرضه نسل سوم ایرپادز

به گزارش مجله گرافیک، مینگ-چی کو که معمولاً پیش بینی های صحیحی از محصولات آینده اپل دارد اخیراً از برآورد های خود درباره ایرپادز، ایرپادز پرو و هدست آینده اپل گفته است.

زمان احتمالی عرضه نسل سوم ایرپادز

به گفته او تولید انبوه هدست پرچمدار اپل (احتمالاً از نوع دور گوشی) از میانه های سال 2020 شروع خواهد شد و کمی دیرتر در سال جاری باید منتظر عرضه آن به بازار باشیم. تولید نسل سوم ایرپادز نیز احتمالاً در نیمه اول سال 2021 شروع می شود. بزرگترین تغییر ایرپادز بعدی، طراحی جدید و تفاوت هایی در اجزای داخلی خواهد بود.

کو معتقد است نسل دوم ایرپادز پرو از سه ماهه انتهایی سال 2021 یا سه ماهه اول 2022 (پاییز یا زمستان سال 1400) روی خط تولید انبوه می رود و اپل برای این محصول، مهندسی مشابه با ایرپادز نسل سوم را در پیش خواهد گرفت و به جای برد مدار چاپی از SIP (ترکیب تعدادی مدار مجتمع که در یک یا چند مجموعه تراشه جای گرفته اند) استفاده خواهد کرد. به عقیده مینگ-چی کو احتمال عرضه ایرپادزهای جدید اپل در اواخر 2020 کم است و در واقع زنجیره تامین، فرایند طراحی یکی از محصولات بیتس (برند تحت تملک اپل) را با محصولی از سری ایرپادز اشتباه گرفته اند.

کو در سال 2018 پیش بینی کرده بود که هدفون دور گوشی پریمیوم اپل روانه بازار می شود. چند روز قبل هم گزارش دیگری به این موضوع اشاره کرد که چنین هدفونی احتمالاً در سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد.

تحلیلگر محصولات اپل همچنین اعلام کرده که همزمان با شیوع ویروس کرونا تقاضای بازار برای خرید نسل دوم ایرپادز به مرور به سوی ایرپادز پرو روانه می شود. کو پیش بینی کرده که در سه ماهه دوم سال 2020 عرضه ایرپادز نسل دوم به بازار تا 40 درصد کاهش می یابد و به 11 تا 13 میلیون عدد می رسد. در عین حال در همین دوره عرضه ایرپادز پرو با افزایش 70 درصدی روبرو خواهد شد و به 11 تا 13 میلیون عدد خواهد رسید. کو در نهایت می گوید که اپل احتمالا در سال 2020 تعداد 90 میلیون ایرپادز را روانه بازار می کند که از این تعداد 50 تا 55 میلیون مربوط به ایرپادز و 35 تا 40 میلیون مربوط به مدل پرو خواهد بود.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1083

به "زمان احتمالی عرضه نسل سوم ایرپادز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان احتمالی عرضه نسل سوم ایرپادز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید