نسل سوم ایرپادز با فناوری پیشرفته تر و طراحی جمع وجور رونمایی شد

به گزارش مجله گرافیک، اپل در مراسم Unleashed خود از نسل سوم ایرپادز با ظاهر به روزتر و فناوری جدیدتر رونمایی کرد.

نسل سوم ایرپادز با فناوری پیشرفته تر و طراحی جمع وجور رونمایی شد

این شرکت دقایقی پیش از نسل سوم محصول محبوب خود، ایرپادز (Airpods) در حالی رونمایی کرد که حالا ظاهر آن کمی به ایرپادز پرو نزدیک شده است و این موضوع در طراحی کیس هم دیده می گردد.

این نوترین سری از مجموعه هندزفری بسیار محبوب این شرکت است. نسل سوم ایرپادز با طراحی نو، ویژگی های برجسته ایرپادزهای قبلی و ایرپادز پرو را در هم ادغام نموده است و با بهره گیری از یک پلاستیک سخت و یکپارچه به خوبی در گوش نگه داشته می گردد.

اما ظاهر آن از زمان عرضه در سال 2016 برای نخستین بار با یک تغییر چشمگیر هم همراه شده است و حالا پایه های ایرپادز نسبت به قبل بسیار کوتاه تر شده است. نسل سوم ایرپادز با قیمت 179 دلار از امروز برای خرید دردسترس است و عرضه آن از هفته آینده شروع می گردد.

ایرپادز اکنون در برابر آب و عرق مقاوم است و عمر باتری آن هم به 6 ساعت پخش پیوسته موسیقی افزایش یافته است. با استفاده از کیس در مجموع این زمان به 30 ساعت خواهد رسید. نسل سوم دارای محرک های اختصاصی و فناوری EQ تطبیقی بازطراحی شده است که به طور اتوماتیک خروجی صدا را برای گوش کاربر تنظیم و بهینه می نماید. اپل کنترل های حسگر نیرو (Force Sensor) را هم از ایرپادز پرو در نسل نو ادغام نموده و تأکید می نماید که این نسل با فناوری مگ سیف هم سازگار است.

این شرکت بعلاوه تأکید زیادی بر روی صدای فراگیر دارد و اکنون فناوری پخش صدا و موسیقی دالبی اتمز (Dolby Atmos) با ایرپادز نو ترکیب شده تا یک تجربه کاربری آسان را ارائه دهند. بنابراین همچون ایرپادز پرو و ایرپاد مکس از قابلیت ردیابی سر بهره می برند که هنگام تماشای فیلم هم کاربرد دارد.

اپل که اکنون برترین کیفیت تماس صوتی را با ایرپادز ارائه می دهد، اعلام نموده که عملکرد میکروفن در نسخه نو حتی از قبل هم بهتر شده است. میکروفن ها اکنون از فناوری AAC-ELD بهره می برند که یک کدک (رمزنگاری) گفتاری برجسته است و کیفیت صدای فول HD ارائه می دهد و ارتباطات واضح را برای فیس تایم ممکن می سازد.

ایرپادز اصلی در سال 2016 عرضه شدند و پس از آن نسل دوم شکل گرفت که شارژ بی سیم و بعضی پیشرفت های میانه را اضافه نمود. ایرپادز پرو در سال 2019 با تطبیق بیشتر داخل گوش و استفاده از ایر تیپ سیلیکونی وارد بازار شد. سال گذشته هم اپل با معرفی ایرپادز مکس به قیمت 549 دلار برای اولین بار هدفون های روی گوش را به خط فراوری ایرپادز اضافه نمود.

اکنون نوترین نسخه ایرپادز با بسیاری از ویژگی های مدل های قبلی همراه شده است تا همچنان محبوبیت گسترده خود را حفظ کند. مهم تر از همه این گجت ها به علت سهولت استفاده و یکپارچگی با زیست بوم سخت افزاری اپل مانند اپل واچ، مک، مک بوک، آیپد، آیفون و اپل تی وی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

از سویی اکنون اپل بیش از هر زمان دیگری با رقابت به ویژه در زمینه ارائه قیمت پایین روبه روست. در کنار نوترین جایگزین ها از سوی سامسونگ، جبرا، آمازون، سونی و دیگر شرکت ها، رقبای تازه ای مانند Nothing هم کوشش می نمایند برترین ها را در زمینه کیفیت و طراحی با قیمتی پایین در حدود 99 دلار عرضه نمایند.

عکس ها: نسل سوم ایرپادز

Credit: Apple

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1954

به "نسل سوم ایرپادز با فناوری پیشرفته تر و طراحی جمع وجور رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل سوم ایرپادز با فناوری پیشرفته تر و طراحی جمع وجور رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید