روسیه هشدار داد: انگلیس درباره حادثه دریای عمان عجول نباشد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مسکو از لندن خواست مادامی که تحقیقات بین المللی کامل نشده است از هرگونه نتیجه گیری یا اتهام زنی زودهنگام درباره حادثه دریای عمان پرهیز کند.

روسیه هشدار داد: انگلیس درباره حادثه دریای عمان عجول نباشد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گفته سخنگوی سفارت روسیه در لندن، نتیجه گیری طرف روسی که در قالب بیانیه ای ارائه شده است؛ بر مبنای شواهد نیست. به عقیده مسکو، عدم شواهد مانع از نتیجه گیری قاطع درخصوص عامل حادثه مذکور می گردد.

بیانیه سفارت روسیه می افزاید: روسیه بی هیچ استثناء، همه طرفین جامعه بین الملل را به خویشتنداری در ارائه ارزیابی و همچنین پرهیز از اتخاذ رویکردهای متعصبانه در راستای کشف بی طرفانه واقعیت، دعوت می نماید.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: روسیه به این نتیجه رسیده که متهم کردن هرکسی در حادثه دریای عمان مادامی که تحقیقات دقیق و به دور از تعصب بین المللی انتها نیافته، غیرقابل پذیرش است.

لازم به ذکر است آمریکا بدون ارائه هرگونه شواهد مستدل، ایران را عامل حمله به 2 فروند نفتکش در دریای عمان معرفی می نماید حال آنکه انگلیس هم در پیروی کورکورانه و تنها به زعم شراکت راهبردی با واشنگتن، این ادعای نابه جا را تکرار می نماید.

وزارت خارجه ایران روز یکشنبه، در اعتراض به رفتار نسنجیده انگلیس، راب مکر سفیر این کشور را احضار و مراتب اعتراض خود را اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 234

به "روسیه هشدار داد: انگلیس درباره حادثه دریای عمان عجول نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه هشدار داد: انگلیس درباره حادثه دریای عمان عجول نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید