ملاقات رخشانی مهر با خانواده زنده یاد حسین اعلایی مدیرکل اسبق نوسازی مدارس یزد

به گزارش مجله گرافیک، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور در منزل زنده یاد حسین اعلایی مدیرکل اسبق نوسازی مدارس استان یزد با خانواده مرحوم ملاقات کرد.

ملاقات رخشانی مهر با خانواده زنده یاد حسین اعلایی مدیرکل اسبق نوسازی مدارس یزد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به یزد با خانواده زنده یاد حسین اعلایی ملاقات کرد.

وی در این ملاقات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایشان و با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت این همکار پیشکسوت، مرحوم اعلایی را انسانی صالح و مدیری شایسته خواند که منشاء اثرات و خدمات فراوانی در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان یزد بودند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن تسلیت و همدردی با خانواده داغدار و بازماندگان، اظهار داشت: خدمت به فرزندان و آینده سازان این مرز وبوم برای ایشان باقیات الصالحات خواهد بود.

شایان ذکر است مرحوم حسین اعلایی مدیرکل اسبق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان بود که روز چهاردهم فروردین 1400 درگذشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1660

به "ملاقات رخشانی مهر با خانواده زنده یاد حسین اعلایی مدیرکل اسبق نوسازی مدارس یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رخشانی مهر با خانواده زنده یاد حسین اعلایی مدیرکل اسبق نوسازی مدارس یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید