دکوراسیون و طراحی داخلی کیلینیک دندانپزشکی

به گزارش مجله گرافیک، بسیاری از ما برای برطرف مشکل های دندانمان در طول زندگی چندبار به دندانپزشک مراجعه می کنیم. بیشتر مطب های پزشکان طرحی ساده،سرد، بی روح و بدور از زیبایی و پیچیدگی دارد اما تصور کنید مطبی پزشکی که به آن مراجعه می کنید بقدری زیبا و مدرن طراحی شده باشد که شما درد دندان یا قسمت های دیگر بدن تان را فراموش کنید و محو طراحی داخلی زیبای ساختمان شوید. حال اگر این مطب متعلق به متخصص بچه ها باشد نحوه طراحی و دکوراسیون مطب بسیار مهم تر می گردد چرا که بچه ها با قوه تخیل خود می توانند به راحتی با محیط ارتباط برقرار نمایند و در تفکرات خود غرق بشوند.

دکوراسیون و طراحی داخلی کیلینیک دندانپزشکی

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در این مطلب قصد داریم در همین باب کلنیکی را به شما معرفی کنیم که ویژگی بالا را در خود دارد. مطب دندان پزشکی دکتر علی مکبری در برلین آلمان واقع شده است و توسط سه آرشیتکت آلمانی به اسم های Lars Kruckeberg, Wolframe Putz و Thomas Willemeit طراحی شده است. این مطب دندانپزشکی طوری طراحی شده که دنیای زیر آب را برای بچه ها تجلی می نماید طرح های موجی شکل سقف آبی رنگ محیط پر انرژی و گویایی را خلق نموده است. در قسمت ورودی مطب، سقف موجی شکل با رتفاع 3.6 متر مراجعه کنندگان را به قسمت پذیرش و اتاق انتظارهدایت می نماید موجی که در ادامه به طبقه بالا ختم می گردد. جایگاه های اتاق انتظار هم طرحی شبیه به زیردریایی دارند تا محیط زیر آّب کاملا برای بچه ها تداعی گردد. در طبقه پایین بخش پذیرش و اتاق انتظار و در طبقه بالا اتاق معاینه واقع شده است. جالب است که حتی در اتاق معاینه پزشک هم تمام دیوارهای اتاق با اشکال ماهی های رنگارنگ و بازیگوش طراحی شده است پس شکی نیست که با این طراحی خلاقانه، ترس و دلهره بچه ها از مطب پزشک از بین می رود و نگرش منفی آنها در همان سنین کم کودکی تا حد زیادی کم رنگ می گردد.

منبع: اتاق
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1049

به "دکوراسیون و طراحی داخلی کیلینیک دندانپزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون و طراحی داخلی کیلینیک دندانپزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید