دشمن با انواع فتنه انگیزی و تفرقه افکنی در پی تجزیه کشور است

به گزارش مجله گرافیک، استاندار اصفهان گفت: دسترسی دشمن به نخبگان، فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری و… بالا رفته است که اینها نتیجه نپرداختن ما به جهاد تبیین است.

دشمن با انواع فتنه انگیزی و تفرقه افکنی در پی تجزیه کشور است

سیدرضا مرتضوی در گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با اشاره به اینکه دشمن با انواع فتنه انگیزی و تفرقه افکنی در پی تجزیه کشور است، گفت: زمانی گرفتار تامین حداقل های دفاع از کشور بودیم، اما امروز می بینید از کجا به کجا رسیده ایم؛ اما دشمن نمی تواند شاهد پیروزیت جوانان ایرانی در سطح بین المللی باشد و از این رو تمام کوشش خود را به کار گرفته تا به عقاید و باور های مردم ما حمله کند و به اهداف خود برسد.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران الگویی پیروز در دنیاست، ادامه داد: محدود کردن اخبار مثبت و امیدآفرین کشورما، ترویج اخبار منفی، تربیت نفوذی و معاند ابزار هایی هستند که دشمن با یاری آن ها سعی در تفرقه افکنی میان مردم مان را دارد.

مرتضوی توضیح داد: میدان جنگ با دشمن عوض شده است؛ در گذشته دشمن نمی توانست با روش های خود فرایند رسانه ای ممتد، هوشمند، مستمر و فراگیر را تعریف کند و هر چه می خواهد را به نوجوانان و جوانان ما ارائه دهد.

استاندار اصفهان اعلام نمود: دسترسی دشمن به نخبگان، فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری و… بالا رفته است این ها نتیجه نپرداختن ما به جهاد تبیین است و اکنون بایستی کار مستمر و مداومی را در دستور کار قرار دهیم و در مواجهه با دشمن رویکرد مناسبی را تعریف و به آن عمل کنیم.

او خطاب به فرمانداران استان مطرح کرد: لازم است در شهرستان ها جلسات مکرر و منظمی با نخبگان، اصناف، فعالان مالی و … در قالب جلسات روشنگرانه و تبیینی برگزار گردد و مسائل روز جامعه برای آحاد مردم شفاف و تبیین گردد و جامعه نخبگانی ما باید هدف اصلی دشمن را بدانند و چهره واقعی آن ها را به مردم نشان داده گردد.

مرتضوی انسجام ملی و وحدت اجتماعی را از مولفه های قدرت کشور ما دانست و گفت: فرایند خدمت رسانی به مردم با سرعت قابل توجهی در دولت سیزدهم به پیش می رفت، اما با این اتفاقات اخیر که کاملا برنامه ریزی شده بودند دشمن سعی در توقف فرایند خدمت رسانی دولت دارد.

استاندار اصفهان با تاکید بر استدلال های قوی در مواجهه با سوالات جوانان مطرح کرد: وقتی به جان مامور نیروی انتظامی ما تعرض می نمایند در پی آسیب زدن به امنیت که یکی از مولفه های قدرت ماست هستند در این شرایط مردم می دانند اگر امنیت نباشد هیچ چیز نداریم.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2251

به "دشمن با انواع فتنه انگیزی و تفرقه افکنی در پی تجزیه کشور است" امتیاز دهید

1 کاربر به "دشمن با انواع فتنه انگیزی و تفرقه افکنی در پی تجزیه کشور است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمن با انواع فتنه انگیزی و تفرقه افکنی در پی تجزیه کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید