دروسی: فوتبال ایتالیا 20-10 سال از لالیگا و لیگ برتر عقب تر است

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: هافبک جالوروسی هشدار داد فوتبال باشگاهی ایتالیا 10- 20 سال از لالیگا و لیگ برتر انگلیس عقب است.

دروسی: فوتبال ایتالیا 20-10 سال از لالیگا و لیگ برتر عقب تر است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ابتدای فصل گذشته بود که فوتبال ایتالیا به دلیل عدم کسب امتیاز کافی از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) چهارمین سهمیه اش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

دانیلیه دروسی، هافبک تیم فوتبال رم با انتقاد از فوتبال ایتالیا گفت: فرهنگ فوتبالی ایتالیا در حدود 20-10 سالی از زمان عقب تر است. طرز تفکر و روش زندگی ما همگی اشتباه است. فوتبال ایتالیا همچنان با فوتبال لالیگای اسپانیا، لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگای آلمان فاصله دارد. ما حتی به زودی پشت سر لوشامپیونه فرانسه هم قرار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: از روی قصد و غرض یا عصبانیت هم این حرف را نمی زنم چون فوتبال ما پس رفت داشته است و من هم جزیی از این فوتبال هستم. اگر در گذشته قصد ترک این تیم را داشته ام یا در آینده چنین تصمیمی بگیرم تنها به خاطر کسب تجربیات بیشتر در خارج از مرزهای ایتالیا است.

دانیلیه دروسی امشب (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال ایتالیا را در دیدار مقابل آرژانتین که در استادیوم المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد، همراهی می نماید. اخیراً شایعاتی هم در مورد جدایی دروسی از رم به دلیل ناکامی های پیاپی جالوروسی مطرح شده و رئال مادرید یکی از تیم هایی است که بدش نمی آید این هافبک ایتالیایی را در ترکیب خود داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 307

به "دروسی: فوتبال ایتالیا 20-10 سال از لالیگا و لیگ برتر عقب تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروسی: فوتبال ایتالیا 20-10 سال از لالیگا و لیگ برتر عقب تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید