دانشگاه فردوسی مشهد از دانشجویان جدید ورزشکار برای عضویت در تیم های ورزشی دعوت کرد

به گزارش مجله گرافیک، دانشگاه فردوسی مشهد از دانشجویان جدید این دانشگاه که در رشته های ورزشی مختلف سابقه قهرمانی در سطوح مختلف دارند، دعوت به عضویت در تیم های منتخب دانشجویی دانشگاه کرد.

دانشگاه فردوسی مشهد از دانشجویان جدید ورزشکار برای عضویت در تیم های ورزشی دعوت کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه فردوسی مشهد از دانشجویان جدید این دانشگاه که در رشته های ورزشی مختلف سابقه قهرمانی در سطوح مختلف دارند، دعوت به عضویت در تیم های منتخب دانشجویی دانشگاه کرد.

براساس اطلاعیه این دانشگاه، دانشجویانی که پیروز شده اند عنوان هایی را در مسابقات ورزشی در سطوح آموزشگاه، شهرستان، استان، ملی و بین المللی کسب کنند، برای عضویت در تیم های دانشگاه فراخوانده شده اند.

رشته های ورزشی فعال در دانشگاه فردوسی مشهد در بخش آقایان، شامل رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبار، شنا، دوومیدانی، کشتی آزاد و فرنگی، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، کاراته، ووشو، تیراندازی، شطرنج، جودو و بوکس می شود.

در بخش بانوان نیز رشته های فوتسال، هندبال، بسکتبال، والیبال، شنا، دو ومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، کاراته، تیراندازی، شطرنج و ووشو، تیم های ورزشی فعال در دانشگاه فردوسی مشهد دارند.

متقاضیان واجد شرایط در رشته های ورزشی زیر می توانند در بخش خواهران با تلفن های 05138803513 و در بخش برادران با شماره تلفن های 05138803503 و 05138803516 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1355

به "دانشگاه فردوسی مشهد از دانشجویان جدید ورزشکار برای عضویت در تیم های ورزشی دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فردوسی مشهد از دانشجویان جدید ورزشکار برای عضویت در تیم های ورزشی دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید