خبرنگاران 20 ساعت بعد از صعود؛ استقلالی ها بدون طواف کعبه راهی تهران می شوند

به گزارش مجله گرافیک، تهران- خبرنگاران- استقلال که با صعود به عنوان تیم اول در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زده است، امشب(شنبه) از جده به تهران باز می گردد البته آبی ها به دلیل محدودیت های کرونایی از طواف کعبه محروم ماندند.

خبرنگاران 20 ساعت بعد از صعود؛ استقلالی ها بدون طواف کعبه راهی تهران می شوند

به گزارش خبرنگاران، استقلال با پیروزی مقابل الشرطه عراق دست به کار بزرگی زد و در گروهی که به نام گروه مرگ لقب گرفته بود صدرنشینی را به نام خود سند زد.

شاگردان فرهاد مجیدی حالا پس از این صعود بزرگ با خیال راحت دنبال موفقیت و کامیابی در لیگ برتر و جام حذفی هستند.

پاداش آسیایی برای استقلال

صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خوشایندی برای این تیم بود که به وقوع پیوست. آبی پوشان در گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کردند تا مدیران باشگاه به فکر تقدیر از مربیان و بازیکنان باشند.

باشگاه استقلال قصد دارد بابت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به اعضای تیم خود پاداش ویژه ای دهد.

سورپرایز فدراسیون فوتبال عربستان برای استقلالی ها

دیشب و پس از اینکه استقلالی ها از ورزشگاه به هتل محل اقامت خود رسیدند با یک سورپرایز جالب روبرو شدند. فدراسیون فوتبال عربستان برای تبریک بابت صعود آبی پوشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کیکی تدارک دیده بود که از طرف کننده شان بله سرپرست آبی پوشان اهدا کرد. استقلالی ها با این کیک عکس یادگاری گرفتند و خاطرات جالبی را رقم زدند.

مخالفت با زیارت خانه خدا

باشگاه استقلال از مدت ها قبل با مسوولان فدراسیون عربستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا مذاکره کرده و از آنها خواسته بودند تا پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مجوز سفر به مکه مکرمه و زیارت خانه خدا را برایشان صادر کنند که این درخواست در ابتدا موافقت مسوولان مربوطه همراه شد. اما در ادامه با این درخواست مخالفت شد تا استقلالی ها نتوانند به زیارت خانه خدا بروند. استقلالی ها در حال حاضر هتل محل اقامت خود در حال استراحت هستند.

بازگشت به استقلال با پرواز چارتر

کاروان تیم فوتبال استقلال امشب با پرواز چارتر عربستان را به مقصد تهران ترک می کند. آبی پوشان تهرانی پس از پشت سر گذاشتن مسابقات فشرده و سخت که با موفقیت بزرگ همراه بود به تهران باز خواهند گشت تا برای حضوری دوباره در لیگ برتر استارت بزنند.

مجیدی خطاب به بازیکنان استقلال:به داشتن شما افتخار می کنم

فرهاد مجیدی این روزها یکی از شادترین مربیان کره زمین است. او با استقلال به موفقیت بزرگی رسید و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول صعود کرد. سرمربی استقلال که از عملکرد همه شاگردانش رضایت کامل دارد، پس از پایان بازی با الشرطه خطاب به شاگردانش گفت: من به داشتن تک تک شما افتخار می کنم. عالی بودید. در کنار هم روزهای بهتر و بزرگ تری را در پیش داریم.

واکنش استقلالی ها از رویارویی با الهلال

استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کننده پرافتخار عربستان خواهد رفت.

تساوی الدحیل و الاهلی عربستان باعث شد تا آبی پوشان در لیگ قهرمانان الهلال را پیش رو داشته باشند. مربیان و بازیکنان استقلال پس از اینکه متوجه شدند با این تیم رودررو می شوند به اظهار نظر پرداخته و همگی شان بر این باور بودند که استقلال نه تنها الهلال بلکه توان شکست دادن هر تیمی در آسیا را دارد.

استراحت برای بدن های خسته استقلالی ها

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی های فشرده ای را پشت سر گذاشت. آنها در مدت زمانی کم 6مسابقه سنگین را پشت سر گذاشتند و فشردگی این رقابت ها باعث شد بازیکنان حسابی خسته شوند.

مربیان استقلال قصد دارند پس از بازگشت تیمشان به تهران چند روزی تمرینات را تعطیل کنند تا بازیکنان با استراحت و تجدید قوای جسمانی دور جدید تمریناتشان را برای حضور در لیگ برتر از سر بگیرند.

تقدیر هیات مدیره از استقلال

هیات مدیره استقلال از عملکرد تیم شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رضایت کامل دارند.

آنها به خوبی می دانند تیم شان در عربستان دست به چه کار بزرگی زد و از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرد.

قرار است در اولین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال به صورت رسمی و با صدور بیانیه ای از مجیدی و شاگردانش تقدیر شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1722

به "خبرنگاران 20 ساعت بعد از صعود؛ استقلالی ها بدون طواف کعبه راهی تهران می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 ساعت بعد از صعود؛ استقلالی ها بدون طواف کعبه راهی تهران می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید