خبرنگاران سومین آزمایش کرونای اعضای تیم سپاهان

به گزارش مجله گرافیک، اصفهان- خبرنگاران- اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز آدینه، برای سومین مرتبه در 2 هفته گذشته آزمایش کرونا دادند.

خبرنگاران سومین آزمایش کرونای اعضای تیم سپاهان

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز آدینه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: در پی مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای چهار نفر از مجموعه سپاهان در 2 هفته گذشته، امروز نیز با نظارت هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان این اقدام در مجموعه باغ فردوس صورت گرفت.

حمید باقری اعلام کرد: آزمایش های موسوم به پی سی آر که در دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید قرار گرفته و همچنین الایزا از بازیکنان تیم سپاهان گرفته شده است.

وی توضیح داد: اقدام امروز زیر نظر افسر سلامت فدارسیون پزشکی ورزشی انجام شد و از بازیکنان خارجی نیز در هنگام ورود به اصفهان آزمایش کرونا گرفته می گردد تا بدون هیچ مسئله ای به تمرین های تیم اضافه شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اضافه نمود: تمرین های تیم به صورت گروه های کوچک تر و با رعایت مسایل بهداشتی در حال برگزاری است اما افرادی که آزمایش کرونای آنها مثبت اعلام شده بود، در قرنطینه خانگی بسر می برند.

ویروس کرونا 2019 (COVID-19) که نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

همه مسابقه های ورزشی منجمله لیگ برتر فوتبال نیز در نتیجه شیوع این بیماری تعطیل شد تا اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز شروع تمرین های تیم های لیگ رجحان را از سوم ماه جاری صادر کرد و بدین ترتیب ملاقاتها از روز 29 خرداد با ملاقات معوقه استقلال و فولاد از هفته هفدهم از سر گرفته خواهد شد.

استان پنج میلیون نفری اصفهان به عنوان قطب ورزش کشور، داری بیش از 311 هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یک هزار و 350 باشگاه ورزشی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1144

به "خبرنگاران سومین آزمایش کرونای اعضای تیم سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سومین آزمایش کرونای اعضای تیم سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید