حرکت بر لبه فناوری روز دنیا با WANPAD محصول بومی هوپاد

به گزارش مجله گرافیک، بازدید جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر ستاری ، معاونت محترم علمی فناوری ریاست جمهوری از غرفه منتخب هوپاد در نمایشگاه اینوتکس 2021 و معرفی محصول بومی هوپاد در حوزه SD-WAN

حرکت بر لبه فناوری روز دنیا با WANPAD محصول بومی هوپاد

در دومین روز از نمایشگاه اینوتکس واقع در پارک علمی فناوری پردیس ، جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر ستاری ، معاونت محترم علمی فناوری ریاست جمهوری از غرفه منتخب هوپاد بازدید به عمل آوردند.

در راستای حضور ایشان اولین و تنها محصول بومی SD-WAN ، به تفصیل معرفی و شرح داده شد.

امروزه افزایش مهاجرت سازمان ها به سمت ارائه سرویس های رایانش ابری مانند Iaas, Saas, Daas و همچنین افزایش شعب در کسب و کارهای بزرگ، باعث وابستگی بسیار زیاد سازمان ها و افراد به ارتباطات و کیفیت آن شده است. این فرایند رو به رشد در کنار عدم وجود زیرساخت ارتباطی مناسب باعث توسعه تکنولوژی های هوشمند در زمینه تسهیل ارتباطات و تضمین کیفیت و پایداری شده است.

یکی از مهمترین چالش ها در جا به جایی این حجم از ترافیک، تفکیک ترافیک های ضروری از غیر ضروری و قربانی نکردن سرویس های حیاتی و کاربردی در هر مدل از کسب و کار می باشد. سازمان ها و شرکت ها برای اطمینان از اینکه زیرساخت ارتباطی و شبکه تماما در خدمت اهداف سازمانی و تجاری آن ها باشد، نیاز به کنترل و دید 360 درجه بر روی زیرساخت های خود خواهند داشت. اما چگونه آن ها می توانند بدون هیچگونه تعمیر، نگهداری و ارتقای شبکه، به این هوشمندی برسند؟

حرکت بر لبه فناوری روز دنیا با WANPAD محصول بومی هوپاد

با افزایش نیازمندی های هر کسب و کاری به ارتباطات قابل اطمینان، پایدار و امن برای رسیدن به اهداف سازمانی و تجاری، استفاده از تکنولوژی های مدیریت شبکه های WAN بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. توجه به این نکته بسیار ضروری است که شاید به آسانی با استفاده از بسیاری از راهکارهای موجود بتوان به یک بستر ارتباطی WAN یکپارچه دست یافت اما تا زمانیکه از هوش و تحلیل در چنین ساختاری استفاده نشده باشد نمی توان از حرکت در راستا اهداف بلند مدت و کوتاه مدت کسب و کار اطمینان حاصل نمود.

راه کار جامع شرکت امن افزار هوپاد در حوزه SD-WAN برای شرکت هایی که دارای تعدد شعب در بستر WAN هستند ارائه شده است. چنین سازمان هایی همیشه درگیر دو چالش اساسی در بستر WAN یعنی پهنای باند لینک ارتباطی و نیز تعدد لینک های ارتباطی به منظور افزایش دسترسی پذیری هستند. بر همین اساس این سازمان ها اقدام به خرید لینک های ارتباطی با پهنای باند مختلف برای ارتباطات خود می نمایند که در بیشتر مواقع این ارتباطات بصورت Active-Standby می باشند. یعنی در صورتیکه لینک ارتباطی Active دچار اختلال شد لینک ارتباطی Standby شروع به سرویس دهی نماید. از مسائل این ساختار عدم بهره گیری از منابع لینک های ارتباطی بصورت همزمان و هدر رفتن منابع مالی خرج شده برای چنین ساختاری می باشد. WANPAD بهره مندی از بستر WAN قابل اعتماد و همیشه در دسترس بر روی فناوری های ارتباطی مختلفی همچون MPLS, LTE, Internet و… را تضمین می نماید. با ترکیب لینک های ارتباطی و بکارگیری فناوری های هدایت هوشمند ترافیک (Traffic Steering) می تواند بهترین راستا ارتباطی برای غلبه بر مسائل کیفیت ترافیک و کارایی پایدار را تشخیص و شروع به ارسال داده نماید.

دستاوردهای پیاده سازی WANPAD

  • تعادل بار هوشمند بین چندین پهنای باند(Load Balancing)
  • پشتیبانی دستگاه از LTE
  • توزیع ترافیک هوشمند بر اساس کیفیت ارتباطات
  • توزیع ترافیک های خاص بر اساس اولویت (QoS)
  • افزایش امنیت ارتباطات
  • کاهش هزینه های نگهداری
  • کاهش هزینه های افزایش شعب
  • حذف جابه جایی های دستی بین پهنای باندهای مختلف
  • افزایش نظارت
  • افزایش سرعت گسترش کسب و کار

    مطالب بیشتر جهت آشنایی با SD-WAN

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت امن افزار هوپاد در تماس باشید.

وب سایت هوپاد : hoopadcloud.ir

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1766

به "حرکت بر لبه فناوری روز دنیا با WANPAD محصول بومی هوپاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت بر لبه فناوری روز دنیا با WANPAD محصول بومی هوپاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید