نگاهی به دیدنی های حیرت انگیز شهر پرت

به گزارش مجله گرافیک، این شهر قدیمی، شهری دیدنی و زیبا در مرکز استرالیای غربی شهری که همه ما آن را به عنوان شهری پر انرژی و پر جاذبه می شناسیم این شهر به علت امکانات زیاد تفریحی و توریستی که دارد مقصد گردشگران زیادی است و از جذابیت های بی شماری نیز برخوردار می باشد. این شهر از جاذبه های طبیعی و مادی بسیاری برخوردار است در سال های اخیر نیز دیدنی های پرت جنبه مدرن به خود گرفته اند و این تلفیق موجب شده است تا به یکی از شهرهای توریستی جهان تبدیل گردد و جذابیت های زیادی داشته باشد. با وجود رستوران های مجلل، مراکز خرید مدرن، فروشگاه ها، کافی شاپ ها و بزرگ ترین پارک های شهری این شهر می تواند بسیار دیدنی باشد به ویژه قدم زدن در چشم اندازهای ساحلی آن و استفاده از امکانات تفریحی و آبی که بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است این جزیره دارای پارک های ملی گوناگونی است و حیات وحش آن نیز بسیار غنی است.

نگاهی به دیدنی های حیرت انگیز شهر پرت

دیدنی های شگفت انگیز پرت:

جاذبه های زیبای این شهر بسیار متنوع هستند به قدری که آن را به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا و یکی از مکان های دیدنی استرالیا تبدیل نموده اند این شهر از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است به ویژه با وجود پارک های ملی، باغ وحش، پارک شاه، باغ گیاه شناسی، رودخانه سوان، سواحل زیبای پرت، یندر قایق رانی، موزه میراث هوایی و فرهنگی، کلیسای جامع سنت ماری، گالری هنر غرب استرالیا، موزه غرب استرالیا، ضراب خانه پرت و … می باشد هر یک از این جاذبه ها تنوع زیادی دارند و در ادامه با هر یک از آن ها بیشتر آشنا می شوید.

باغ وحش پرت:

یک مکان دیدنی بی نظیر که پیشنهاد می کنیم حتما از این باغ وحس دیدن نمایید. این باغ باحش زیبا در سال 1898 در شهر پرت استرالیا تاسیس شده است و برای علاقه مندان به حیوانات به عنوان یک مکان برتر شناخته می گردد. باغ وحش پرت دارای حیوانات منحصر به فرد و کمیابی می باشد که می تواند شما را حیرت زده نماید. ساعات کاری این باغ وحش همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر می باشد. در این مکان دیدنی حیوانات زیادی از جمله والابی، ومبات، کانگورو، کوالا و … وجود دارد که می تواند شما گردشگران عزیز را مجذوب خود نماید. هزینه بازدید از این مکان دیدنی برای افراد بزرگسال 10 دلار و برای بچه ها تا 16 سال 5 دلار می باشد که با پرداخت این هزینه می توانید ار باغ وحش زیبای این شهر دیدن نمایید.

پارک شاه و باغ گیاه شناسی:

یکی دیگر از دیدنی های پرت این پارک زیبا می باشد که برای مردم آن به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می گردد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این پارک یک مکان آرام دوست داشتنی در قلب این شهر می باشد که سالانه بازدیدنمایندگان زیادی را در خود جای می دهد و آنها را سرگرم بخش های مختلف خود می نماید. این پارک حدود 100 هکتار می باشد که در آن انواع پوشش های گیاهی و درختان متعددی وجود دارد. این پارک در کشور استرالیا به عنوان یکی از پارک های تمیز و دارای هوا پاک می باشد که می توانید در آن به سرگرمی بپردازید.

بندر هیلاری:

بندری زیبا در این شهر که در آن می توانید انواع قایق را دیدن نمایید و با آن ها قایق سواری بر روی امواج زیبای دریا را تجربه نمایید. یکی از برترین مکان های دیدنی در این شهر و کشور استرالیا بندر هیلاری می باشد که در طول سال مسافران زیادی برای سرگرمی به آن سفر می نمایند. در این بندر زیبا می توانید انواع سرگرمی های دریایی را انجام دهید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. بعلاوه در این بندر یک آکواریوم دیدنی وجود دارد که برترین آکواریوم غرب استرالیا می باشد و بازدیدنمایندگان زیادی از آن بازدید می نمایند. شما نیز می توانید با پرداخت هزینه اندک از این آکواریوم بزرگ دیدن نمایید. بندر هیلاری علاوه بر داشتن انواع سرگرمیات آبی، رستوران های بی نظیری نیز دارد که شما می توانید از غذاهای خوشمزه دنیای و محلی آنها استفاده نمایید. اگر قصد سفر به استرالیا و شهر پرت را دارید هرگز بندر هیلاری را نباید فراموش کنید.

گالری هنر پرت:

موزه ای فوق العاده که در این شهر واقع شده است و به آن گالری هنر غرب استرالیا نیز می گویند. در این موزه مجموعه ای از آثار هنرمندان استرالیا و دنیا جمع آوری شده است که دارای ارزش فراوانی هستند و از اهمیت ویژه ای برخوردارند. این گالری دیدنی در طول سال نمایشگاه های زیادی برگزار می نماید که هنرمندان از سراسر دنیا می توانند آثار خود را در این گالری به نمایش عموم بگذارند. بعلاوه این مکان دیدنی دارای آثار سنتی و معاصر از قرون گذشته می باشد که می تواند جالب توجه باشد. اگر قصد سفر و بازدید از دیدنی های پرت را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه بی نظیر در قلب این شهر بازدید نمایید.

جاذبه های توریستی شهر پرت از تنوع زیادی برخوردار است شما در سفر به این منطقه می توانید از جاذبه های مدرن، فرهنگی، تاریخی، طبیعی و … دیدن کنید هر یک از این جاذبه ها برای افرادی با سلیقه های گوناگون بسیار مناسب است و می تواند مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2209

به "نگاهی به دیدنی های حیرت انگیز شهر پرت" امتیاز دهید

1 کاربر به "نگاهی به دیدنی های حیرت انگیز شهر پرت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به دیدنی های حیرت انگیز شهر پرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید