جایزه عجیب و گران آمریکا برای دستگیری یک ونزوئلائی

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران : وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه 5 میلیون دلار جایزه در قبال اطلاعاتی که منجر به دستگیری سمارک خوزه لوپز بلو گردد پیشنهاد داد.

جایزه عجیب و گران آمریکا برای دستگیری یک ونزوئلائی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: دستگاه دیپلماسی ایالت متحده که سیاست جایزه بگیر در قبال دولت نیکلاس مادورو به کار گرفته در بیانیه ای گفت که برای دستگیری و یا محکومیت لوپز بلو شهروند ونزوئلایی 5 میلیون دلار جایزه مشخص نموده است.

وزارت امور خارجه آمریکا مدعی است لوپز بلو در جرایم سازمان یافته فراملی حضور داشته است.

وزارت خزانه داری آمریکا اوایل ماه جاری نیز گفت که پنج مقام ونزوئلایی که چند تن از اعضای مجلس ملی این کشور نیز جزو آن ها هستند، به دلیل آنچه کوشش برای تضعیف دموکراسی عنوان شده، به فهرست تحریم های واشنگتن افزوده شده اند.

انتخابات پارلمانی ونزوئلا کمتر از دو ماه دیگر (6 دسامبر برابر با 16 آذر) برگزار خواهد شد و بعضی رهبران مخالف که این انتخابات را تحریم نموده بودند، با مشاهده ادامه استقرار دولت مادورو در راس قدرت، در تصمیم خود تجدیدنظر نموده و برای شرکت در انتخابات ابراز تمایل نموده اند.

آمریکا به همراه حدود 50 کشور دیگر، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2018 ونزوئلا که به پیروزی دوباره مادورو انجامید را نپذیرفته اند و خوان گوایدو رهبر مخالفان را به عنوان رییس جمهوری موقت این کشور به رسمیت شناخته اند.

مادورو از حمایت نیروهای مسلح ونزوئلا و همچنین از حمایت کشورهایی همچون چین و روسیه برخوردار است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1346

به "جایزه عجیب و گران آمریکا برای دستگیری یک ونزوئلائی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه عجیب و گران آمریکا برای دستگیری یک ونزوئلائی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید