ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی و کنکور ارشد سال 99 شروع شد

به گزارش مجله گرافیک، فرصت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 همراه با بیست وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از هم اکنون در سایت سازمان سنجش شروع شد.

ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی و کنکور ارشد سال 99 شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی همچنین دانشگاه آزاد اسلامی همراه با بیست وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از هم اکنون (شنبه 16 آذرماه 98) شروع شد و کلیه داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای این آزمون امروز شنبه 16 آذرماه در سایت سنجش منتشر خواهد شد و مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان تا ساعت 24 روز دوشنبه 25 آذرماه فرصت دارند برای شرکت در این دوره ثبت نام نمایند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 در روز های پنجشنبه و آدینه مورخ 28 و 29 فروردین ماه 99 برگزار خواهد شد و داوطلبان ضروری است از 25 تا 27 فروردین ماه 99 نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 675

به "ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی و کنکور ارشد سال 99 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی و کنکور ارشد سال 99 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید