توقیف حدود 80 فروند هواپیمای روسیه در دیگر کشور ها

به گزارش مجله گرافیک، وزیر حمل و نقل روسیه روز آدینه گفت که 77 فروند هواپیمای این کشور در خارج توقیف شده است.

توقیف حدود 80 فروند هواپیمای روسیه در دیگر کشور ها

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، ویتالی ساولیف، وزیر حمل و نقل روسیه روز آدینه خاطرنشان کرد که هفتاد 77 فروند هواپیمای این کشور در خارج توقیف شده است.

وی گفت: تا امروز هفتاد و هفت هواپیما (در خارج از کشور توقیف شده اند). ما پیروز شده ایم یک هواپیما را برگردانیم. برای هر هواپیما با مشکل روبرو هستیم.

این وزیر روسیه در ادامه اضافه کرد بعضی از این هواپیما ها به درخواست شرکت های لیزینگ توقیف شدند و بعضی دیگر پس از آنکه کشور های اروپایی ناگهان حریم هوایی خود را به روی هواپیما های روسی بستند، نتوانستند از زمین بلند نشوند.

پیش از این، وزارت حمل و نقل روسیه گزارش داده بود که 1274 هواپیما در روسیه پرواز می نمایند که از این تعداد 1207 هواپیما (1151 هواپیمای مسافربری) در این کشور به ثبت رسیده است.

میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه در ماه مارس خاطرنشان کرد که دولت به شرکت های هواپیمایی این کشور برای حفظ ناوگان هواپیما های خارجی یاری خواهد نمود.

وی بعلاوه از معافیت مالیاتی برای سپرده گذاران بانکی و مالکان خودرو اطلاع داد و از حمایت شرکت های روسی در برابر ادعا های مالکان خارجی اطلاع داد. وی وعده داد که لیست اقدامات بر اساس تحولات به طور مداوم توسعه خواهد یافت.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2199

به "توقیف حدود 80 فروند هواپیمای روسیه در دیگر کشور ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف حدود 80 فروند هواپیمای روسیه در دیگر کشور ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید