تأکید ساکت بر همکاری باشگاه ها با تیم ملی، هماهنگی برای برپایی اردو در ایتالیا و پرواز چارتر

به گزارش مجله گرافیک، مدیر تیم های ملی تأکید کرد که باشگاه ها و هیئت های فوتبال در برگزاری اردوهای تیم های ملی همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال داشته باشند.

تأکید ساکت بر همکاری باشگاه ها با تیم ملی، هماهنگی برای برپایی اردو در ایتالیا و پرواز چارتر

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی در ابتدا گفت: در تیرماه امسال 123 روز اردو در رده های مختلف بانوان و آقایان پیش بینی شده که بعضی از آنها به انجام رسیده و بعضی دیگر مطابق با برنامه زمان بندی از پیش مشخص شده در حال برگزاری است.

مدیر تیم های ملی درباره تشکیل سازمان تیم های ملی و برنامه های این سازمان و اقدامات انجام شده در آن گفت: اولین کارگاه آموزشی توجیهی یک روزه ویژه سرپرستان تیم های ملی 22 تیرماه در آموزشگاه ملی فوتبال و با حضور سرپرستان تیم های مختلف و با دعوت از میهمانان و اساتید برگزار می گردد. این کارگاه زیر نظر کمیته آموزش و به درخواست و با مشارکت سازمان تیم های ملی برگزار می گردد و بحث های مختلف مدیریتی، اداری، حقوقی، رسانه و... در این دوره فشرده به سرپرستان تیم های ملی ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای تعامل های مدیریتی، افزایش کیفیت و نحوه فعالیت سرپرستان تیم های ملی است. این دوره برای اولین بار برگزار می گردد و اساتید بسیار خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده که به سرپرستان آموزش های لازم را خواهند داد.

ساکت در ادامه از برگزاری کارگاه آموزش ویژه مسئولان تدارکاتی و پشتیبانی تیم های ملی اطلاع داد و گفت: این دوره پنجم مردادماه و به مدت یک روز در آموزشگاه ملی فوتبال برگزار می گردد و بسکمک از مسائل مربوط به پشتیبانی، اجرایی، بهداشتی و... مربوط به رده های مختلف تیم های ملی آموزش داده خواهد شد.

مشاور رئیس فدراسیون تأکید کرد: ساختار سازمان تیم های ملی در حال تدوین است. در نظر داریم کلیه رویه ها و دستورالعمل های مربوط به تیم های ملی را مورد بازنگری قرار داده و می خواهیم یک سازمان متشکل برای تیم های ملی ساماندهی کنیم. بخش های مختلف اداری، برنامه ریزی، نظارت، اطلاعات و آمار و پشتیبانی از بخش های آن است. در واقع به دنبال افزایش انسجام در فعالیت ها و رویه های تیم های ملی هستیم و در نظر داریم از استانداردهای بین المللی در آن استفاده کنیم. رویکرد ما این است تا استاندارد ایزو 2014-9001 را به مرحله اجرا درآوریم و نسبت به استانداردسازی فعالیت ها در چارچوب الزامات آن اقدام کنیم.

وی اضافه نمود: یکی از چالش های مهم ما زمین های تمرین و مسائل مربوط به آن است. هم اکنون چمن زمین شماره 2 آموزشگاه ملی فوتبال در حال تعویض است و از حدود سه ماه پیش تاکنون قابلیت استفاده را ندارد، ضمن اینکه در حال رفع کردن مسائل اداری مربوط به اتمام اصلاح و تعویض زمین شماره 2 هستیم.

مدیر تیم های ملی توضیح داد: زمین شماره یک آموزشگاه ملی فوتبال نیز احتیاج به اصلاحات دارد. 8 گروه کارشناسی از متخصصان برجسته این زمین را مورد آنالیز قرار داده و همه آنها به شرایط نامناسب آن تأکید داشتند. ضمن اینکه پیمانکار فعلی زمین شماره یک در حال کوشش برای بازسازی این زمین است، اما در نهایت این زمین تمرین نیز باید مورد اصلاح مجدد قرار گیرد تا پاسخگویی تمرینات تیم های ملی باشد.

ساکت خاطرنشان کرد: به همین دلیل سازمان تیم های ملی از باشگاه ها و هیئت های فوتبال استان ها درخواست می نماید و این انتظار را دارد تا فدراسیون فوتبال را در برگزاری اردوهای تیم های ملی در رده های بانوان و آقایان کمک نمایند. چراکه یکی از معضلات بزرگ ما زمین های تمرینی است. البته جا دارد از همکاری باشگاه سپاهان اصفهان تشکر کنم، چراکه اردوی تیم نوجوانان ایران از تاریخ 21 تیرماه در کمپ اختصاصی صفائیه و به میزبانی این باشگاه در اصفهان برگزار می گردد.

مشاور رئیس فدراسیون با اشاره به موضوع همکاری باشگاه ها و هیئت های فوتبال استان ها گفت: موضوع همکاری باشگاه ها و هیئت های فوتبال استان ها در زمینه برگزاری اردوهای تیم های ملی یکی از مهمترین شاخص ها و پارامترهای ارزیابی استان ها در زمینه مشارکت در اجرای برنامه فدراسیون فوتبال است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: راهبری فنی برای تیم های ملی به عهده کمیته فنی و توسعه فدراسیون است که در این زمینه فعالیت های خود را با مشارکت کمیته های جوانان، بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی انجام خواهد داد. سازمان تیم های ملی در تعامل نزدیک با این کمیته ها خواهد بود.

مدیر تیم های ملی در ادامه در مورد فعالیت افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی گفت: سیاست فدراسیون و سازمان تیم های ملی حفظ ساختار مدیریتی تیم ملی بزرگسالان بود و از ابتدا به استمرار حضور پیروانی در تیم ملی تأکید شده بود. طی صحبت هایی که با پیروانی داشتم از وی خواستیم تا فعالیت خود را ادامه دهد و ایشان بنا به تعصبات ملی و روحیه فرهنگی شان خاطرنشان کرد که تیم ملی را همراهی نموده و آن را تنها نخواهد گذاشت.

ساکت در مورد البسه تیم های ملی گفت: این موضوع در حال پیگیری است و منتظر نمونه نهایی و با کیفیت شرکت تحت قرارداد با فدراسیون فوتبال هستیم و قرار بر این است تا این شرکت با در نظر دریافت کلیه استانداردهای البسه تیم های ملی در عرف بین الملل بهترین کیفیت خود را با در نظر دریافت شرایط و فصول مختلف تا 20 تیرماه تهیه و ارائه کند.

وی در ارتباط با برنامه ها و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: بازی های تدارکاتی بعد از جلسه با سرمربی تیم ملی در حال پیگیری است و از آنجایی که قرار است اردوی تیم ملی در روز های فیفا انجام گردد مقرر شد تا کادر فنی تیم ملی برنامه جدید خود را در این زمینه به فدراسیون ارائه کند. بدون شک اجرای این برنامه احتیاج به مشارکت همه باشگاه ها داشته و در نشستی که روز یکشنبه و با حضور مدیران عامل باشگاه ها با رئیس فدراسیون برگزار می گردد، این موضوع ارائه و پیگیری خواهد شد. در حال حاضر اردوی ایتالیا برای تیم ملی مد نظر قرار گرفته و مسائل اجرایی مربوط به آن در حال پیگیری است و بعد از نهایی شدن دیدارها که منتج به عقد قرارداد خواهد شد به وسیله سایت فدارسیون اطلاع رسانی می گردد.

مشاور رئیس فدراسیون گفت: موضوع مهم دیگر پرواز چارتر تیم ملی برای بازی های حساس و مهم پیش روست که مورد تأیید و تأکید سازمان تیم های ملی، رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون بوده و در حال برنامه ریزی برای اجرای آن هستیم.

ساکت با اشاره به اینکه موضوعات فرهنگی باید در رده های ملی به خوبی و با دقت و وسواس رعایت گردد، گفت: برای اینکه بخشی از ظرفیت های فرهنگی و دینی کشورمان را به وسیله سفیران فوتبال کشور که همان اعضای تیم های ملی هستند انتقال دهیم، در حال رایزنی با سازمان گردشگری و روابط بین الملل شهرداری تهران هستیم تا از محصولات فرهنگی آنها در زمینه معرفی ایران، تاریخ، صنعت و اقلیم آن استفاده کنیم. ضمن اینکه بسته های فرهنگی ویژه تیم های ملی با رویکرد معرفی فرهنگ، تاریخ و انقلاب اسلامی نیز در حال تهیه است که پس از آماده شدن رونمایی و معرفی خواهد شد.

وی گفت: در حوزه ریاست فدراسیون گزارشات کتبی از کلیه کمیته ها و دپارتمان ها اخذ شده است. این گزارشات شامل ساختار، نحوه فعالیت، نیروی انسانی و برنامه ها و مسائل هر کمیته و دپارتمان است و از هفته پیش جلسات خود را با آنها شروع نموده و طی هفته آینده نیز ادامه خواهیم داد. در این جلسات راهکاره های توسعه و پیشرفت هر کمیته و دپارتمان را با آنها مورد آنالیز قرار داده و نقطه نظرات فدراسیون فوتبال در مورد فعالیت آنها ارائه می گردد و در جلسات رودرو با نظرات آنها آشنا می شویم و راهکارهای موثر برای توسعه فعالیت کمیته ها ارائه می گردد.

مدیر تیم های ملی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه یکی از مهمترین فعالیت های فدراسیون موضوعات مربوط به مسئولیت های اجتماعی است و بحث محیط زیست برای ما اهمیت ویژه ای دارد، کوشش می کنیم تا نقش یوز ایرانی که اخیراً به عنوان یکی از نمادهای فوتبال کشور معرفی شده روی پیراهن تیم ملی حفظ کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 642

به "تأکید ساکت بر همکاری باشگاه ها با تیم ملی، هماهنگی برای برپایی اردو در ایتالیا و پرواز چارتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید ساکت بر همکاری باشگاه ها با تیم ملی، هماهنگی برای برپایی اردو در ایتالیا و پرواز چارتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید