برترین پارک های تهران برای برف بازی

به گزارش مجله گرافیک، مکان های پرهیجان و فوق العاده ای برای برف بازی در تهران وجود دارد که در این روزهای برفی تهران می توانید به این منطقه ها رفته و از آن لذت ببرید.

برترین پارک های تهران برای برف بازی

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا برترین منطقه ها تهران برای برف بازی را بشناسید. فصل زمستان با زیبایی ها و لذت های فراموش نشدنی اش فرا رسیده و زمین لباس نارنجی خود را از تن خارج کرده و سفیدپوش شده است. برف این نعمت زیبای خدا، زمستان را عروس فصل ها کرده و زمین با پوشیدن این لباس پاک و سپید زیباتر از قبل شده است. در این روزها که تهران نیز سپیدپوش شده، دوستداران برف از همان لحظه های اول بارش برف، برف بازی را آغاز کرده اند.

پیست اسکی های تهران

در پیست های اسکی برف می توانید با تجهیزات و لوازم پیشرفته ورزش های برفی سالم را انجام دهید و از برف بازی لذت ببرید. برترین پیست های اسکی اطراف تهران به قرار زیر است:

پیست اسکی بین المللی دیزین

پیست اسکی دیزین یکی از برترین پیست اسکی های ایران و معتبرترین پیست اسکی در کل خاورمیانه است که برای برف بازی مناسب به نظر می رسد. برای برف بازی در یک روز زمستانی به این پیست بزرگ سفر کنید و در کوه های برفی و سرد این پیست به برف بازی بپردازید.

پیست اسکی آبعلی

پیست اسکی آبعلی از قدیمی ترین پیست های اسکی تهران و از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی است که می توانید از اوایل دی تا اواخر اسفندماه به این پیست بروید.

پیست اسکی شمشک

پیست اسکی شمشک از منطقه ها خوب تهران برای برف بازی است که در سال 1337 در روستای شمشک به بهره برداری رسیده است و در فاصله 57 کیلومتری شمال شرق تهران واقع شده است.

برترین پارک ها برای برف بازی در تهران

اگر قصد دارید برای برف بازی به پارک های تهران مراجعه کنید، پارک های معرفی شده در ادامه این بخش برترین گزینه ها هستند:

پارک ملت یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی

پارک ملت یکی از پارک های تهران است که در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهارراه نیایش واقع شده است. در این پارک می توان به برف بازی و دیگر سرگرمیات مناسب روزهای برفی پرداخت.

پارک پردیسان

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی، پارک پردیسان تهران است که بین اتوبان شهید همت و شهید حکیم قرارگرفته است و یکی از زیباترین منطقه ها تهران برای برف بازی است. در پارک پردیسان می توانید روی برف های سپید با تیوپ سر بخورید و آدم برفی درست کنید.

پارک کوهسار

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی بوستان کوهسار است که در شمال غرب تهران واقع شده است. این پارک در دامنه رشته کوه البرز قرار گرفته است.

پارک آب و آتش

از مکان های تماشای در فصل زمستان، پارک آب و آتش و پل طبیعت است. در این منطقه زیبا می توانید به برف بازی بپردازید و از زیبایی های آن در زمستان لذت ببرید.

بام تهران

یکی از برترین و زیباترین نقاط تهران برای روزهای برفی، بام تهران است که در بالای ولنجک و ابتدای تله کابین توچال قرار گرفته است و می توانید در آنجا به برف بازی بپردازید.

پارک پرواز

پارک پرواز، پارکی زیبا در شهرک مخابرات است که روی تپه های ارتفاعات شمال غرب تهران واقع شده است و مکانی زیبا برای برف دوستان و اهل سرگرمی است. این پارک در یک روز برفی رویایی و خلوت است و شما می توانید عکس های زیبایی را در این پارک بگیرید.

بوستان گفت وگو

یکی دیگر از بوستان های زیبای شهر برای برف بازی، پارک گفت وگو است که در حاشیه بزرگراه شهید چمران واقع شده است. این پارک مکانی برای گفت وگوهای به یادماندنی و خاطره انگیز در زمستان است.

پارک ساعی

پارک زیبای ساعی با مساحتی حدود 12 هکتار در خیابان ولیعصر واقع شده است که یکی از زیباترین پارک ها در زمستان است. در این پارک زیبا می توانید برف بازی کنید و به ساخت آدم برفی با دوستانتان بپردازید.

پارک جمشیدیه

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی پارک جمشیدیه است که در انتهای خیابان نیاوران واقع شده است. در این پارک زیبا دریاچه، آبشار و آبنماهای سنگی وجود دارد.

بوستان باغ ایرانی

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی پارک زیبای باغ ایرانی است که در خیابان شیخ بهایی شمالی، 20 متری پیروزان واقع شده است.

پارک ایران زمین

پارک ایران زمین از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی است که در شهرک غرب، خیابان ایران زمین واقع شده است. برای تماشا جادوی زیبایی دیگر کشورها، سرزمین گل های لاله را از نزدیک ببینید + ویدیو را ببینید.

پارک لاله

یکی از برترین منطقه ها تهران برای برف بازی، پارک لاله است که در بلوار کشاورز تقاطع خیابان کارگر شمالی واقع شده است. دیگر پارک های مناسب تهران برای برف بازی و گرفتن عکس های زیبای زمستانی عبارت اند از:

  • بوستان بعثت
  • پارک فدک
  • کن
  • پارک هفت چنار
  • پارک آزادگان
  • پارک دانشجو
  • بوستان گلابدره
  • پارک شطرنج
  • پارک جنگلی تلو
  • پارک دارآباد

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری این روستای ایرانی کوچه بن بست ندارد را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2283

به "برترین پارک های تهران برای برف بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پارک های تهران برای برف بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید