بهترین هتل های ارزان هانوی؛ پایتخت زیبای ویتنام

به گزارش مجله گرافیک، اگر می خواهید در هانوی اقامتی ارزان و مالی داشته باشید بد نیست فهرست ما را که بهترین هتل های ارزان این شهر است دنبال نموده و یکی از هتل های مالی خوب آن را انتخاب کنید.

بهترین هتل های ارزان هانوی؛ پایتخت زیبای ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

هانوی پایتخت کشور ویتنام تاریخچه پرفراز و نشیبی را سپری نموده و با توجه به جاذبه های بی نظیری که دارد، گردشگران بسیاری را در سال های اخیر به سمت خود جذب نموده است. این شهر همچنین مدت مدیدی تحت سلطه فرانسویان بوده و به همین دلیل عنوان شهری با آمیزه ای از معماری شرقی و غربی را از آن خود نموده است. هانوی مملو از ساختمان ها و بناهای تاریخی است که بیشتر آن ها یادگار جنگ های ویتنام هستند. علاوه بر این ساختمان های تاریخی، دریاچه های چشم نواز و پارک های زیبای فراوانی نیز در این شهر یافت می شوند.

با توجه به زیبایی هایی که این شهر دارد توجه گردشگران به این شهر جلب شده است و هتل ها از اهمیت بیشتری برخوردار شده اند. در این مقاله قصد داریم هتل های ارزان هانوی را به شما معرفی کنیم تا سفری کم هزینه را در این شهر تجربه کنید.

  • هتل سیرین پریمیر (Serene Premier Hotel)
  • هتل هانوی اولد سنتر (Hanoi Old Centre Hotel)
  • هتل کاملیا 6 (Camellia Hotel 6)
  • مهمان خانه هانوی آسیا (Hanoi Asia Guest House)
  • هتل هارت (Heart Hotel)
  • هتل گرند هالیدی 2 (Grand Holiday Hotel 2)
  • هتل گلدن لجند (Golden Legend Hotel)
  • هتل هانوی گلدن مومنت (Hanoi Golden Moment Hotel)
  • هتل لا استوریا روبی (La Storia Ruby Hotel)
  • هتل گلدن آرت (Golden Art Hotel)
  • هتل پارادایس بوتیک (Paradise Boutique Hotel)
  • هتل هانوی سمفونی (Hanoi Symphony Hotel)
  • هتل کالیپسو پریمیر (Calypso Premier Hotel)
  • هتل اسکای لاین (Skyline Hotel)

هتل سیرین پریمیر (Serene Premier Hotel)

هتل سیرین پریمیر هتلی مالی در مرکز شهر است و خدمات عالی را با توجه به هزینه ای که پرداخت می گردد ارائه می نماید. اتاق های هتل مدرن است و در کنار رنگ سفید روتختی ها، از رنگ های جذاب و جسورانه آبی و سرخابی استفاده شده است. مهمانان در اتاق خود راحت هستند و همه امکانات از جمله اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی مرتب و تمیز در آن ها وجود دارد.

صبحانه هر روزه برای مهمانان در ساعات مشخصی سرو می گردد. اگر اهل غذاهای خیابانی هستید این هتل در محلی واقع شده است که پر از دکه ها و رستوران های محلی است.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.9 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.6 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.6 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.3 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.4 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.7 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.3 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.1 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 10C Yen Thai Street, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 14 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری (پرداخت هزینه)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی، کره ای)

هتل هانوی اولد سنتر (Hanoi Old Centre Hotel)

هتل هانوی اولد سنتر هتلی فراتر از یک هتل 3 ستاره است و همه چیز در آن لوکس و مجلل است. پذیرش در لابی هتل با دکوری سفید و کارمندان خوش برخورد صورت می گیرد و سپس مهمانان به اتاق هایشان هدایت می شوند. اتاق ها دکوری کلاسیک و سفید دارند و روتختی های طرح دار با پرده ها هارمونی مناسبی دارند. همه چیز در اتاق ها عالی است و به گونه ای است که رفاه مهمانان بدون هیچگونه نقصی در نظر گرفته شده است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می گردد و برای وعده های غذایی خود می توانند به رستوران و کافه های متنوعی که در اطراف هتل وجود دارد مراجعه نمایند.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 21 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.2 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.6 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.4 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.7 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.1 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.4 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 19 Hang Hanh Street, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 8 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی، فرانسوی، چینی)

هتل کاملیا 6 (Camellia Hotel 6)

هتل کاملیا 6 هتلی ساده و معمولی است که دارای اتاق های تمیز است. این هتل در منطقه قدیمی واقع شده است و برای کسانیکه به محله های قدیمی علاقه دارند مناسب است. در همه اتاق ها تلویزیون، اینترنت بی سیم و حمامی اختصاصی وجود دارد.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.8 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.1 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.3 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.9 کیلومتر، تا مقبره هو چی مین 12 دقیقه پیاده روی، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.7 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.6 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.1 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.7 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 16A, Trung Yen Lane, Dinh Liet Street, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 1 ستاره است و دارای 10 اتاق است.
  • امکانات هتل: ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، فرانسوی، انگلیسی)

مهمان خانه هانوی آسیا (Hanoi Asia Guest House)

مهمان خانه هانوی آسیا گزینه ای مطلوب برای سفری ارزان است و مهمان خانه ای با اتاق های تمیز و مرتب است. اتاق ها دکوری ساده دارند که با طرح شطرنجی روکش تخت ها و متکاها جلوه جالبی به اتاق ها داده است. اتاق ها مجهز به تلویزیون، تهویه، اینترنت بی سیم، کمد لباس و مینی بار هستند. صبحانه از ساعت 7 تا 9 صبح در اتاق ها سرو می گردد.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.5 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.8 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.3 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.9 کیلومتر، تا مقبره هو چی مین 15 دقیقه پیاده روی، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.7 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.4 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.5 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.3 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 83 Thuoc Bac Street, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این مهمان خانه 2 ستاره است و دارای 14 اتاق است.
  • امکانات هتل: ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

هتل هارت (Heart Hotel)

هتل هارت در یک موقعیت خوب واقع شده است و هتلی مالی و 2 ستاره است. اتاق ها دلباز با دکوری زیبا هستند و برخی از اتاق ها دارای تراس یا پنجره ای رو به دریاچه دارند. اتاق ها تمیز هستند و می توانند رضایت شما را بدست آورند. همه اتاق ها امکاناتی چون اینترنت بی سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار و حمامی اختصاصی را شامل می شوند. صبحانه روزانه برای مهمانان سرو می گردد.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 21 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.2 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.7 کیلومتر، تا مقبره هو چی مین 3 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.4 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.7 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.1 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.5 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 11B Hang Hanh, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این مهمان خانه 2 ستاره است و دارای 28 اتاق است.
  • امکانات هتل: ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی (در صورت درخواست)، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

هتل گرند هالیدی 2 (Grand Holiday Hotel 2)

هتل گرند هالیدی 2 هتلی مناسب برای سفری مالی است و کیفیت خدمات و اتاق هایی که برای مهمانان در نظر گرفته است عالی و مناسب است و برای سفری معمولی مناسب است. اتاق ها شیک و زیبا هستند و از رنگ های شاد در آن ها استفاده شده است. اتاق ها دارای بالکن هستند و همه آن ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی اختصاصی و یخچال هستند.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 21.1 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.4 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.5 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.4 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.1 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 1 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.1 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.2 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 31 Ngo Huyen, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 11 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، آشپزخانه مشترک، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی (در صورت درخواست)، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

هتل گلدن لجند (Golden Legend Hotel)

هتل گلدن لجند هتلی 3 ستاره در یک موقعیت عالی و با امکانات خوب است. اتاق های این هتل دکوری کلاسیک و زیبا دارند و با وسایل شیک مبله شده اند. همه اتاق ها با کفپوش چوبی پوشیده اند و دارای پنجر ه های نورگیر با منظره زیبا از شهر هستند. همه چیز برای یک اقامت مناسب در اتاق ها لحاظ شده است و اینترنت بی سیم، سیستم تهویه، تلویزیون و حمامی اختصاصی در اتاق ها لحاظ شده است.

برخورد کارمندان این هتل بسیار محبت آمیز است و هر سوالی داشته باشید آن ها جوابگوی شما خواهند بود. صبحانه هر روزه در این هتل برای مهمانان سرو می گردد. این هتل یکی از انتخاب های مناسب برای سفر به هانوی است.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 21 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.5 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.4 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.4 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.2 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 1 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.1 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.2 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 10 Chan Cam Street, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 22 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، آشپزخانه مشترک، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی (در صورت درخواست)، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

هتل هانوی گلدن مومنت (Hanoi Golden Moment Hotel)

هتل هانوی گلدن مومنت هتلی 3 ستاره است که امکانات بی نظیر و اتاق های شیکی را به مهمانان خود پیشنهاد می دهد. از همان لحظه ورود به لابی هتل، کارمندان کار شما را سریع انجام می دهند و شما را به اتاق هایتان هدایت می نمایند. اتاق های هتل زیبا و مدرن هستند و با وسایل شیک مبله شده اند. اتاق ها با کفپوش چوبی کاور شده اند که با رنگ زرشکی و لوازم چوبی قهوه ای سوخته تناسب خوبی دارند. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، حمامی اختصاصی با لوازم بهداشتی و مینی بار هستند.

رستوران زیبای هتل که محیط آرامی دارد با غذاهای محلی و غربی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.6 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.1 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.5 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.7 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.6 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.4 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.3 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.4 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 15 Hang Can , Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 9 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، فعالیت های این هتل (کلاس های آشپزی، تور دوچرخه سواری، تور پیاده روی)، کتابخانه، شبکه تلویزیونی بچه ها، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات وی آی پی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

هتل لا استوریا روبی (La Storia Ruby Hotel)

هتل لا استوریا روبی هتلی است که شما را غافلگیر خواهد نمود. وقتی وارد این هتل می شوید باورتان نمی گردد که این هتل یک هتل 3 ستاره است. همه چیز در این هتل درخشان و شیک است و اقامت فوق العاده ای را برای شما ایجاد می نماید. گردشگرانی که این هتل را انتخاب می نمایند رضایت بسیاری از کارمندان و خدماتی که در این هتل ارائه می گردد دارند.

اتاق ها به طور چشم گیری رضایت همه مهمانان را بدست می آورد. تخت های نرم در کنار اتاقی با دکور مدرن و کفپوش چوبی هر چیزی که از یک اتاق راحت و آرام انتظار دارید فراهم نموده است. اتاق های متنوعی در این مجموعه وجود دارد و با توجه به تعداد نفرات می توانید از آن ها انتخاب کنید و رزرو نمایید. اینترنت بی سیم در همه جای اتاق ها در دسترس است و تهویه مطبوع توسط خود شما قابل تنظیم است. اتاق ها حمامی شیک با لوازم بهداشتی که هر روزه شارژ می شوند را دارا هستند.

صبحانه هر روزه با تنوع بسیار برای مهمانان سرو می گردد. از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.8 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.7 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.5 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.4 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.4 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.7 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.3 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.2 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 3 Yen Thai Street, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 18 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، فعالیت های این هتل (کلاس های آشپزی، تور دوچرخه سواری، تور پیاده روی)، نگهداری از کودک، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

هتل گلدن آرت (Golden Art Hotel)

اگر دنبال چیزی جدید و ارزشمند هستید که همزمان قیمت مناسبی هم داشته باشد، هتل گلدن آرت انتخابی هوشمندانه خواهد بود. این هتل در منطقه قدیمی هانوی واقع شده است و دسترسی را برای دیدن جاذبه های مختلف شهر راحت نموده است.

اتاق های هتل مدرن و شیک هستند و رنگ قهوه ای و قرمز در کنار هم هارمونی جذابی را ایجاد نموده است. اتاق ها دارای کفپوش هستند و مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و تمیز هستند.

صبحانه هر روزه به صورت بوفه ای با تنوع بسیاری از نان ها و شیرینی ها برای مهمانان سرو می گردد و می توانید از خوردن غذاهای محلی ویتنامی برای دیگر وعده های غذایی در رستوران هتل لذت ببرید.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.5 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 2 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.3 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.5 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.7 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.4 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.5 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.3 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 6A Hang But, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 30 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، فعالیت های این هتل (کلاس های آشپزی، تور دوچرخه سواری، تور پیاده روی)، نگهداری از کودک، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

هتل پارادایس بوتیک (Paradise Boutique Hotel)

موقعیت بی همتا، کارکنان با اطلاعات، امکانات گوناگون همگی در کنار هم از هتل پارادایس بوتیک، هتلی ایده آل ساخته است و بسیاری برای سفر به این شهر برای اینکه هم هزینه کمتری صرف نمایند هم خدمات خوبی دریافت نمایند آن را انتخاب می نمایند.

بعد از یک روز طولانی و گردش در میان جاذبه ها می توانید به سراغ اتاق راحت و شیکتان بروید و کمی استراحت کنید. کفپوش قهوه ای سوخته با مبلمانی با همین رنگ در کنار تخت های سفید با روکش زرشکی دکوری جذاب را ایجاد نموده است. نورپردازی و آباجورهایی که در اتاق وجود دارد فضا را رویایی تر نموده است .

در این هتل غذاهای ویتنامی و غذاهای بین المللی برای مهمانان سرو می گردد. در کافه هتل می توانید از خوردن قهوه خوش طعم و آبمیو ه های طبیعی لذت ببرید.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.7 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.5 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.4 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.9 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.7 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.6 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.2 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.7 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 62 Hang Bac Street, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 25 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، سوئیت ماه عسل، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

هتل هانوی سمفونی (Hanoi Symphony Hotel)

هتل هانوی سمفونی از هتل های مالی و عالی هانوی است که در بخش تاریخی شهر واقع شده است و برای کسانیکه قصد دارند در کنار خدمات خوب دسترسی خوبی به جاذبه های شهر داشته باشند مناسب است. کارمندان خوش برخورد و حرفه ای در تمام مراحل پذیرش و هدایت برای انتخاب تورهای متنوع شما را همراهی خواهند کرد.

اتاق ها نورگیر و دلباز هستند و دکور مدرن آن با کاغذ دیواری های زیبا فضای جذابی را ایجاد نموده است. اتاق ها با کفپوش چوبی پوشیده شده اند و اینترنت در آن ها قابل دسترس است. حمام اتاق ها تمیز و شیک است و لوازم بهداشتی در آن هر روزه شارژ می گردد.

رستوران هتل با آیینه کاری های زیبایی که دارد فرصتی را برای تست غذاهای محلی فراهم نموده است. اگر دوست دارید در محیط های بومی قرار بگیرید به رستوران ها و کافه های اطراف هتل حتما سر بزنید. مهمانان در این هتل روز خود را با صبحانه ای متنوع آغاز می نمایند.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.8 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.1 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.4 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.5 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.4 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.7 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.2 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.3 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 1 Hang Hom Street , Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 25 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی، فرانسوی)

هتل کالیپسو پریمیر (Calypso Premier Hotel)

هتل کالیپسو پریمیر هتلی با اتاق های راحت و زیبا است که شما را با اشتیاق زیادی، بعد از گردش در شهر به سمت خود جذب می نماید. بدنه اصلی اتاق ها و کمدها و هر چیزی که در اتاق ها تعبیه شده است سفید است که در کنار مبلما ن های مخملی زرشکی محیط دوست داشتی را ایجاد نموده است. برخی از اتاق ها دارای تراسی با منظره شهر هستند.

سعی کنید در این هتل صبح ها کمی زودتر بیدار شوید تا صبحانه فوق العاده آن را از دست ندهید. در رستوران هتل غذاهای آسیایی و آمریکایی سرو می گردد.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.5 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.9 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.8 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.3 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.7 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.5 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.6 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.1 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 27A Cua Dong Street, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 18 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی، فرانسوی، چینی) هتل اسکای لاین (Skyline Hotel)

هتل اسکای لاین (Skyline Hotel)

هتل اسکای لاین آخرین هتل مالی است که در این لیست به شما معرفی می کنیم. این هتل نیز همانند دیگر هتل های 3 ستاره که نام بردیم از خدمات فوق العاده ای برخوردار است و شما را راضی به خانه های خود روانه می نماید. اتاق های این هتل دکوری مدرن با رنگ های خاکستری و آبی دارد و فضای آرام بخشی دارد. اتاق ها بواسطه پنجره های بزرگی که دارند نور گیر هستند و مهمانان نیز می توانند از دیدن منظره شهر از اتاق خود لذت ببرند.

از این هتل تا فرودگاه نوا به هانوی 20.8 کیلومتر، تا دریاچه هوان کیم 0.5 کیلومتر، تا معبد انگوک 0.3 کیلومتر، تا معبد لیتراچر 1.9 کیلومتر، تا کلیسای جامع سنت خوزه (سنت ژورف) 0.7 کیلومتر، تا بازار دونگ ژوان 0.7 کیلومتر، تا خانه اپرای هانوی 1.1 کیلومتر و تا موزه هنرهای زیبا ویتنام 1.7 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 16 Trung Yen Lane, Dinh Liet, Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 12 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه (پرداخت اضافه بها)، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ویتنامی، انگلیسی)

آنچه که ذکر شد بهترین هتل های ارزان هانوی بود؛ در این مقاله سعی شد هتل هایی نام برده گردد که در نوع خدمات و موقعیت از امتیاز بالایی برخوردار باشند و راهگشای شما برای انتخاب هتل های مالی باشد. اگر به این منطقه سفر کردید ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید. همچنین می توانید امتیاز و نظرات خود را برای هر هتل، در صفحه مربوط به آن ثبت کنید تا سایر کاربران بتوانند پیش از سفر از آن استفاده نمایند.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 323

به "بهترین هتل های ارزان هانوی؛ پایتخت زیبای ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ارزان هانوی؛ پایتخت زیبای ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید