برگزاری مراسم معارفه مشاور و سرپرست حوزه مدیریت سازمان فاوا

به گزارش مجله گرافیک، خبرگزاری خبرنگاران-مراسم تکریم مشاور مدیرعامل و رئیس حوزه مدیریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران صبح امروز بیست و چهارم اسفندماه، برگزار و مرتضی علائی یگانه به عنوان سرپرست تازه این حوزه معارفه شد.

برگزاری مراسم معارفه مشاور و سرپرست حوزه مدیریت سازمان فاوا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، رضا واحدی فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران از اقدامات مشاور مدیرعامل و رئیس پیشین حوزه مدیریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران قدردانی کرد.

سینا علیمحمدی، مشاور مدیرعامل و رئیس پیشین حوزه مدیریت سازمان فاوای شهرداری تهران در این جلسه با اشاره به حضور در روابط عمومی و حوزه مدیریت سازمان، این تجربه در حوزه آی تی را بسیار ارزشمند خواند و گفت: با همکاری و همدلی اجرا شده کوشش کردیم در معرفی سازمان فاوا در رسانه ها نقش خود را ایفا کنیم.

علیمحمدی با اشاره به همدلی موجود میان همکاران به ویژه در حوزه مدیریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، از همکاری های اجرا شده در این مجموعه قدردانی کرد.

مرتضی علائی یگانه مشاور و سرپرست حوزه مدیریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز با تشکر از اعتمادی که در حوزه ریاست به مجموعه همکاران سازمان فاوا وجود دارد، ابراز امیدواری کرد در سال تازه و در جهت پیش روی سازمان فاوای شهرداری تهران، برنامه ها همانند گذشته با همدلی انجام گردد.

لازم به ذکر است؛ مرتضی علائی یگانه از همکاران باسابقه سازمان فاوای شهرداری تهران است که پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی این سازمان فعالیت داشته و اکنون با حفظ سمت سرپرستی حوزه مدیریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را بر عهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2144

به "برگزاری مراسم معارفه مشاور و سرپرست حوزه مدیریت سازمان فاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم معارفه مشاور و سرپرست حوزه مدیریت سازمان فاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید