با وسایل مقرون به صرفه خانه خود را شیک کنید

به گزارش مجله گرافیک، ایده های خلاقانه ای که هزینه کمی داشته باشد، چیزی است که بیشتر مردم در پی آن هستند.

با وسایل مقرون به صرفه خانه خود را شیک کنید

تقریبا همه ما دوست داریم هر چند وقت یکبار دکوراسیون خانه خود را تغییر دهیم. اما با این وضع گرانی وسایل خانه، نمی توان به راحتی این کار را انجام داد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان نکات تزیین خانه با وسایل مقرون به صرفه می پردازیم.

تزیین خانه با وسایل مقرون به صرفه

برای ایجاد تنوع همواره هم لازم نیست پول زیادی هزیه کنید. گاهی با چند تغییر ساده و تقریبا مقرون به صرفه، می توان روح تازه ای به خانه بخشید.

نصب بوم نقاشی از نکات تزیین خانه با وسایل مقرون به صرفه

بوم نقاشی را با رنگ مشابه یا مکمل دیوار رنگ و آن را روی دیوار خالی نصب کنید. این کار باعث پر دیده شدن دیوار خالی می گردد و هزینه چندانی هم برای شما ندارد.

ساخت میز عسلی

باکس های چوبی کوچکی که در بیشتر فروشگاه های مبل و جایگاه فروخته می شوند را به تعداد دلخواه و با توجه به بودجه خود بخرید. سپس آن ها را روی هم یا کنار هم قرار دهید و جایی برای آباژور یا گذاشتن وسایل دکوری درست کنید. درون این باکس ها می توانید وسایل دکوری بگذارید و از سطح بالایی نیز به عنوان عسلی استفاد کنید.

نصب بشقاب به دیوار

بشقاب های متنوع در رنگ ها و طرح های مختلف زیبایی خوبی به دیوارها می بخشند. با انتخاب رنگ، مقدار و بافت و طرح های متنوع یکی از دیوارهای پربازدید خانه خود را به تابلوی نقاشی تبدیل کنید. برای این کار کافیست سیم های آویز بشقاب به پشت آن وصل و بشقاب را از میخ های مخصوص تابلو آویزان کنید.

استفاده از بافت حصیری از نکات تزیین خانه با وسایل مقرون به صرفه

مبلمان یا جایگاه های حصیری قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر دارند. البته شاید تصور کنید این نوع جایگاه برای فضای بیرون از خانه طراحی شده است اما می توان داخل اتاق های خانه نیز از آن ها استفاده کرد. برای کاربری بهتر، آن ها را در کنار پنجره های نورگیر قرار دهید و با مبلمان خانه ست کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این وسیله قدیمی خانه خود را تزیین کنید سر بزنید.

اثر هنری خلق کنید

می توانید طرح یا تصاویر مورد علاقه خود را چاپ و آن ها را قاب و روی دیوار نصب کنید. البته برای نمای بیشتر می توانید آن ها را روی شاسی چاپ و در بالای شومینه نصب کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز پرده های منزل را اینگونه نصب نکنید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2201

به "با وسایل مقرون به صرفه خانه خود را شیک کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وسایل مقرون به صرفه خانه خود را شیک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید