با طلای مسکو به توکیو می روم، داور برزیلی محروم شد

به گزارش مجله گرافیک، میرهاشم حسینی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از بازگشت از رقابتهای بین المللی بلغارستان اردوهای سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و به امید خدا در مدت زمان باقی مانده به آمادگی لازم برای حضور در این میدان سخت و مهم رسیده و یکی از بهترین نتایج تیم ملی را رقم زده و هر سه سهمیه لازم برای حضور در المپیک را کسب کنیم.

با طلای مسکو به توکیو می روم، داور برزیلی محروم شد

وی در مورد رقبای خود در رقابتهای روسیه گفت: هر شب با اعضای کادر فنی فیلم رقبای خود را تماشا کرده و آنالیز می کنیم. من دور اول با دنیسنکو از کشور میزبان مبارزه می کنم. یکبار با این حریف در گرنداسلم مبارزه کردم. آنجا هم با یک اشتباه داوری 5 راند مبارزه به طول انجامید. از مبارزه درسهای خوبی گرفتم. تمام تلاش خود را می کنم تا در مسکو کار خود را با پیروزی آغاز کرده و پله پله جلو رفته و کسب سهمیه و مدال کنم.

ملی پوش تکواندو در مورد مبارزه احتمالی با بردلی سیندن انگلیسی در مرحله نیمه نهایی گفت: دوبار با این حریف مبارزه کردم، یکبار تورنمنت یونان و یکبار هم در گرندپری منچستر که با اقتدار شکست دادم و کل سالن بعد از این پیروزی من را تشویق می کردند.نام حریف، عنوان او و .... به هیچ عنوان برای من مهم نیست، فقط تمام تلاشم رسیدن به مدال و از مهمه مهمتر سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2020 تویکو استو

حسینی در سرانجام گفت: برنامه ریزی من و کادر فنی تیم ملی این است که گام به گام پیش برویم. در شرایط فعلی تمرکزم فقط مرحله نهایی رقابتهای گرندپری و کسب مدال در این رقابتهاست. بعد از آن نیز به فکر مسابقات بعدی از جمله مدال المپیک است. در مسکو حتی به برنز فکر نمی کنم و می خواهم با طلای این رقابتها به توکیو بروم. من در صوفیه هم اگر مسائل داوری نبود دای هون لی را با اختلاف 20 امتیاز در سرانجام راند دوم شکست می دادم. داور برزیلی آن مبارزه که شنیدم شش ماه محروم شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 643

به "با طلای مسکو به توکیو می روم، داور برزیلی محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با طلای مسکو به توکیو می روم، داور برزیلی محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید