امتیاز چیپس کامل واگذار شد

به گزارش مجله گرافیک، امتیاز چیپس کامل به مجموعه رکن آذین خاورمیانه در حالی واگذار شده که گفته می شود مالک نو با پشتوانه مالی مناسبی پا به عرصه تیمداری در فوتسال کشور گذاشته است.

امتیاز چیپس کامل واگذار شد

شائبه فروش امتیاز تیم فوتسال چیپس کامل مشهد که طی ماه های گذشته همواره به گوش می رسید سرانجام محقق شد و مدیران این تیم مشهدی با توجه به شرایط ضعیف مالی عطای کار در فوتسال را به لقایش بخشیدند و کنار کشیدند.

حضور حمید بی غم به عنوان سرمربی این تیم هم چندان دور از فکر نبود؛ چراکه خود بی غم به واسطه آشنایی با مدیران این مجموعه کار های خرید امتیاز چیپس کامل را نهایی کرده و قول بقا را هم برای امسال داده است تا سال آینده تیمی قدرتمندتر راهی مسابقات کند.

قرار است خانی به عنوان مدیرعامل این تیم مشهدی فعالیت کند و مجتبی عمرانی سرپرست، حمید بی غم سرمربی، منصور مولایی دستیار اول، احسان مسیح آبادی دستیار دوم و علی رئوف به عنوان مربی گلر ها در کنار این تیم باشند. شنیده می شود هوشمندفر که برای مدت کوتاهی مدیرعامل تیم فوتسال چیپس کامل مشهد بود، اما نتوانست در جذب اسپانسر و کمک به این تیم پیروز باشد نیز از مدیران نو تیم مشهدی قول گرفته تا به عنوان مشاور مدیرعامل همچنان در فوتسال حضور داشته باشد.

گفتنی است؛ این تیم با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی واقع شده است و مسابقات لیگ برتر فوتسال تا روز 24 مهرماه به خاطر اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال و حضور در رقابت های جام ملت ها تعطیل است.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2237

به "امتیاز چیپس کامل واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز چیپس کامل واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید