خبرنگاران فیلم های سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در خراسان شمالی اکران می شود

به گزارش مجله گرافیک، بجنورد - خبرنگاران - معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در 2 سینمای مرکز این استان هم اکران می شود.

خبرنگاران فیلم های سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در خراسان شمالی اکران می شود

ابوالحسن حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 16 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران حداکثر در سه سانس در سینماهای گلشن و عمیق بجنورد برای علاقه مندان به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه این فیلم ها از 15 تا 22 بهمن ماه به نمایش گذاشته می شود افزود: فروش بلیت جشنواره نیز به صورت اینترنتی است وعلاقه مندان می توانند برای خرید بلیت به سایت های www.irantic.com، www.cinematicket.orj www.jisheh7.comمراجعه کنند.

وی با اشاره به ظرفیت 30 درصدی سالن های سینمایی گفت: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بین هر 2 سانس نیم ساعت فاصله جهت ضد عفونی سالن و تمامی افراد تب سنجی می شود.

معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت:جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای تبادلات اصحاب فرهنگ و هنر و فضای رقابتی در حوزه سینمایی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای مردم است.

حیدری افزود: جشنواره فیلم فجر هر سال نیمه بهمن ماه برگزار می شود که مهم ترین رویدادهای هنری و سینمایی ایران است اما با وجود ویروس کرونا امسال تجربه ای جدید کسب خواهیم کرد.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی نژاد در بهمن 99 برگزار خواهد شد.

در استان خراسان شمالی 9 سالن سینمایی و 12 سالن نمایشی دایر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1621

به "خبرنگاران فیلم های سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در خراسان شمالی اکران می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فیلم های سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در خراسان شمالی اکران می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید