افشای مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11T Pro

به گزارش مجله گرافیک، تا به امروز اطلاعات و شایعات زیادی درباره گوشی های پرچمدار Mi 11T به بیرون درز نموده است که تا حدودی ما را با این گوشی های رده بالای سازنده چینی آشنا می سازد اما در جدیدترین مورد از این درز اطلاعات، یک افشاکننده مطرح دنیای فناوری، مشخصات اصلی مدل Xiaomi Mi 11T Pro از این سری را منتشر نموده که نشان می دهد این مدل به یک صفحه نمایش 120 هرتزی و تراشه قدرتمند Snapdragon 888 یا +Snapdragon 888 مجهز خواهد شد.

افشای مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11T Pro

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته و در ماه اکتبر، شیائومی گوشی های پرچمدار Xiaomi Mi 10T و Mi 10T Pro را با تراشه اسنپدراگون 865 معرفی کرد که با اقبال زیادی از سوی کاربران روبرو شد. در ماه های گذشته شایعات زیادی درباره جانشین این سری به بیرون درز نموده که نشان می دهد این سازنده چینی در حال کار بر روی گوشی های هوشمند تازهی با نام Mi 11T است که به احتمال زیاد به اسم پرچمدارهای تازه سری T شیائومی راهی بازار خواهند شد. در ادامه این درز اطلاعات، اکنون ما به مشخصات مدل Xiaomi Mi 11T Pro از این سری هم دست یافته ایم که در ادامه ملاحظه خواهید کرد.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11T Pro تا به امروز هدف چند افشای اطلاعات بود و ما با بعضی از مشخصات آن به وسیله شایعات موجود آشنا شده بودیم اما اخیراً یک اکانت مشهور ویئتنامی در شبکه اجتماعی یوتیوپ که در زمینه درز اطلاعات دنیای فناوری سابقه قابل اعتنادی دارد، توانسته به مشخصات دقیق تری از این گوشی پرچمدار دست یابد که می تواند انتظارات ما از این گوشی را به طور واقعی تری ترسیم کند. از نظر ساختار، این گزارش می گوید که این گوشی دارای یک قاب پشت پلاستیکی است اما قاب دور گوشی آن دارای بدنه فلزی است تا گوشی را در برابر سقوط حفظ کند. در خصوص دوربین جلو هم این گوشی به یک برش حفره دار روی صفحه نمایش مجهز شده است.

در خصوص صفحه نمایش، این گزارش می افزاید که در مقایسه با نسخه قبلی، شیائومی نرخ تازه سازی صفحه نمایش گوشی تازه را از 144 هرتز به 120 هرتز کاهش می دهد اما به جای صفحه LCD از صفحه نمایش AMOLED استفاده می نماید. در زیر کاپوت، این تلفن هوشمند مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 888 یا چیپست +Snapdragon 888 خواهد بود. اخیراً، یک تلفن هوشمند شیائومی با شماره مدل 2008111RG، مجهز به پردازنده MediaTek Dimensity مشاهده شد که به تصور بسیاری همان گوشی Mi 11T آینده است که احتمالاً از چیپست Dimensity 1200 بهره می برد اما با وجود گزارش تازه، این موضوع حداقل در خصوص Xiaomi Mi 11T Pro صدق نمی نماید.

در بخش دوربین، با توجه به عملکرد بسیار خوب مدل های قبلی، انتظار می رود که این شرکت پیکربندی دوربین مشابه Mi 11 Lite را برای گوشی تازه ادامه دهد. این بدان معناست که این تلفن می تواند دارای دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز تله ماکرو 5 مگاپیکسلی باشد. در قسمت جلویی هم، دستگاه می تواند دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی باشد.

علاوه بر این، انتظار می رود این تلفن هوشمند دارای سیستم عامل Android 11 با رابط کاربری سفارشی MIUI 12.5 خود شرکت باشد. به گزارش خبرنگاران، گفته می گردد گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11T Pro از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد نمود و از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. در خصوص تاریخ عرضه، گزارش های متعدد رسمی وجود دارد که نشان می دهد سری Mi 11T به احتمال فراوان در تاریخ 23 سپتامبر معرفی گردد. بعلاوه گزارش های وجود دارد که شیائومی دو گوشی Mi 11T و Mi 11T Pro را در یک تاریخ معرفی خواهد نمود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1866

به "افشای مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11T Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11T Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید