استراماچونی: ایران مثل ترکیه است

به گزارش مجله گرافیک، آندره استراماچونی ایران را به ترکیه ای دیگر تشبیه کرده است. او فرهنگ ایرانی ها را با کشورهای عربی متفاوت توصیف کرده است.

استراماچونی: ایران مثل ترکیه است

آندره آ استراماچونی بعد از عقد قرارداد با استقلال بیش از همیشه مورد توجه رسانه های ایتالیایی قرار گرفته است. او اخیرا مصاحبه ای با یکی از سایت های زادگاهش داشته که خود را جوانی عاشق فوتبال توصیف کرده است. استراماچونی گفته: من جوان ساده ای هستم که فوتبال را دوست دارم. در این سفری که در دوران فوتبالی ام داشتم بدون شک اشتباهات زیادی مرتکب شدم اما به خاطر این اشتباهات به یک مربی بهتر تبدیل شدم.

استراماچونی فرهنگ ایرانی ها را نشات گرفته از امپراتوری های گذشته می داند ودر عین حال ایران را کشوری شبیه به ترکیه توصیف کرده است. او حرف هایش را این گونه ادامه داده است: اینجا در این اختلافات فرهنگی زیادی با کشورهای غربی دارد. فرهنگ ایران برگرفته از امپراطوری قدیمش است. ایران یک کشور اسلامی است اما با کشورهای عربی فرق دارد. این کشور بیشتر شبیه به ترکیه است. ایران دارای منابع طبیعی بزرگ است و چهارمین کشوری است که بیشترین صادرات نفت را دارد. البته در زمینه گاز نیز در رده دوم دنیاست. درباره تیمم استقلال نیز باید بگویم که برای آخرین بار در سال 2013 قهرمان شده است.

در مراسم معارفه او جوزپه پارونه ، سفیر ایتالیا نیز حضور داشت و استراماچونی درباره حضور او گفت:باعث افتخارم است که او در مراسم معارفه من حضور داشت. دیدیم که فوتبال و ورزش چه نقش مهمی در اتحاد و همدلی دارد. من سفیر کوچکی از فوتبال ایتالیا در ایران هستم.

حرف های پایان سرمربی جدید استقلال به هواداران اختصاص دارد. او این گونه به مصاحبه اش پایان داد: هواداران استقلال شور و شوق غیرقابل وصفی دارند. باشگاه استقلال تاریخ پرافتخاری دارد. من برای این چالش آماده هستم. می دانم کار سختی دارم اما برایم این چالش جالب است.

10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 251

به "استراماچونی: ایران مثل ترکیه است" امتیاز دهید

1 کاربر به "استراماچونی: ایران مثل ترکیه است" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: ایران مثل ترکیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید