ارائه محصولات 16 صنعتگر استان فارس در نمایشگاه گوانجو

به گزارش مجله گرافیک، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از اعزام فعالان صنعتی کشور به بزرگ ترین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط چین اطلاع داد.

ارائه محصولات 16 صنعتگر استان فارس در نمایشگاه گوانجو

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، احد فتوحی با اشاره به انتخاب استان فارس به عنوان استان مشخص در اعزام فعالان صنعتی به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین در گوانجو چین گفت: این تور نمایشگاهی با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و با موضوع شرکت شهرک های صنعتی فارس برگزار و واحدهای صنعتی مطرحی از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه افزون بر 35 شرکت ایرانی در پاویون کشورمان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) که از 3 تا 6 تیرماه امسال در گوانجو برگزار می شود حضور خواهند داشت، گفت: در این نمایشگاه بیش از 30 کشور و همچنین سازمان های بین المللی در قالب 2 هزار و 533 غرفه حضور خواهند داشت و شرکت شهرک های صنعتی فارس به عنوان استان مشخص مسئولیت برگزاری پاویون ایران را در این نمایشگاه را بر عهده دارد.

فتوحی اضافه کرد: در این نمایشگاه بخش خصوصی ایران در حوزه پوشاک، کیف و کفش، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، صنایع دستی و صنایع برق و الکترونیک حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین از ارائه محصولات خوشه های فرش 18 استان کشور در این نمایشگاه اطلاع داد و گفت: علاوه بر آن در این نمایشگاه محصولات و خدماتی در حوزه های هوش مصنوعی، فراوری هوشمند، حفظ انرژی، فناوری های جدید، داده های بزرگ، اینترنت صنعتی و فراوری هوشمند به نمایش گذاشته می شوند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سال 2004 باهدف ارتقا مبادلات و همکاری بین شرکت های کوچک و متوسط و همتایان خارجی آن ها، توسط دولت مرکزی چین راه اندازی شده است گفت: حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با همراهی کنسولگری ایران در گوانجو سبب شده تا امسال از نظر مشارکت، یکی از پرتعدادترین حضور بخش خصوصی ایران در نمایشگاه های خارجی میسر شود و علاوه بر حضور شرکت ها در نمایشگاه، یک هیأت تجاری نیز از فعالین صنعت ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

فتوحی با اشاره به اهمیت مذاکرات تجاری و مالی بین فعالان صنعتی، تجاری و مالی توضیح داد: تمهیداتی به منظور برگزاری مذاکرات B2B فعالان مالی کشور با تجار چینی و همچنین تجار دیگر کشورها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی از این رویداد گفت: با هماهنگی های اجرا شده بین سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، در نمایشگاه امسال تجار و فراوریکنندگان از 12 استان کشور حضور خواهند داشت که این موضوع ایران را به مهم ترین شریک خارجی چین در نمایشگاه امسال تبدیل نموده است.

فتوحی همچنین از حضور 16 فعال صنعتی از استان در این تور نمایشگاهی اطلاع داد و گفت: استان فارس بیشترین تعداد اعزامی را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس توضیح داد: صنعتگران اعزامی از استان فارس، در حوزه های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، بسته بندی خشکبار، صنایع فرآوری سنگ و فرش دستباف به ارائه توانمندی های خود خواهند پرداخت.

وی توضیح داد: بخشی از هزینه های این تور نمایشگاهی از محل یاری های یارانه ای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی پرداخت و ارائه محصولات واحدها در پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه نیز رایگان است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 349

به "ارائه محصولات 16 صنعتگر استان فارس در نمایشگاه گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه محصولات 16 صنعتگر استان فارس در نمایشگاه گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید