ادامه ترافیک در جاده های شمال، لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان

به گزارش مجله گرافیک، رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به تعطیلات عید سعید فطر شاهد ادامه ترافیک در جاده های شمال هستیم.

ادامه ترافیک در جاده های شمال، لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، یدالله دنیا تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم ترافیک در محور های شمال، اظهار کرد: تعطیلات ترافیک و افزایش تردد ها در محورها، جاده های شمال را پرترافیک کرد.

وی گفت: با توجه به بارش باران در جاده ها و احتمال ریزش و رانش در ارتفاعات و گردنه های شمال، ضرورت دارد از تردد در کوهستان های استان پرهیز گردد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان نمود: معمولا در تعطیلات و خاتمه هفته ها شاهد افزایش حجم گردشگران در محور کندوان هستیم که از صبح امروز محدودیت یک طرفه اعمال شد و درحال حاضر باتوجه به شرایط تردد، محدودیت لغو گردد.

دنیا تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلر ها کماکان از محور هراز اشاره نمود و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز های سه شنبه13، چهارشنبه 14، پنج شنبه 15و آدینه 16 اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره اینکه آمد و شد خودرو ها در محور های هراز به صورت پرحجم و در محور های سوادکوه و کیاسر روان است، گفت: شهروندان در هر ساعتی از شبانه روز و با مدیریت سفر برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2179

به "ادامه ترافیک در جاده های شمال، لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ترافیک در جاده های شمال، لغو محدودیت یک طرفه در محور کندوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید