54 درصد گاز قم در بخش خانگی مصرف می شود

به گزارش مجله گرافیک، مدیر بهره برداری شرکت گاز قم گفت: در نیمه دوم سال به طور میانگین 54 درصد گاز توزیعی در استان قم از طریق مشترکان بخش خانگی مصرف می شود که با توجه به سرمای هوا لزوم صرفه جویی از طریق همشهریان دوچندان است.

54 درصد گاز قم در بخش خانگی مصرف می شود

علی پاک دامن مقدم گفت: در حال حاضر 442 هزار و 402 مشترک گاز در قم وجود دارد که 98.5 درصد مربوط به مشترکان خانگی، تجاری و گرمایشی و 1.5 درصد نیز مربوط به مشترکان صنعتی است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز قم بیان کرد: در 6 ماه دوم سال 54 درصد گاز از طریق مشترکان خانگی، 27 درصد از طریق صنایع و 19 درصد نیز از طریق نیروگاه ها مصرف می شود.

او ادامه داد: در 6 ماه اول سال نیز 23 درصد از طریق مشترکان خانگی، 30 درصد از طریق صنایع و 47 درصد از طریق نیروگاه ها به مصرف می رسد.

پاک دامن تاکید کرد: تمهیدات لازم برای آمادگی شرکت گاز قم در زمستان پیش رو اندیشیده شده و مردم استان نیز می توانند با مصرف بهینه و مناسب، ما را در بهبود خدمت رسانی همراهی کنند.

مدیر بهره برداری شرکت گاز قم اضافه کرد: همشهریان می توانند با نگه داشتن منازل و محل کار خود در دمای مطلوب که 18 تا 21 درجه سانتی گراد می باشد، نقش مهمی در صرفه جویی و استمرار گازرسانی، حتی به سایر هم وطنانمان که در نقاط سردسیر کشور زندگی می کنند، ایفا کنند.

پاکدامن با اشاره به آخرین شرایط گازرسانی به صنایع و همچنین شهرک های صنعتی نیز بیان نمود: شهرک های صنعتی شکوهیه، محمودآباد، الغدیر، لبن، دامشهر، طغرود، منطقه ویژه مالی سلفچگان، شهرک صنعتی سلفچگان و شهرک های گلخانه ای از جمله مکان هایی هستند که گازرسانی شده اند.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2266

به "54 درصد گاز قم در بخش خانگی مصرف می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "54 درصد گاز قم در بخش خانگی مصرف می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید