4 بازیکن استقلال باید حفظ شوند ، خداروشکر پس از اخراجم روسفید شدم!

به گزارش مجله گرافیک، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نیمکت استقلال با تیم های دیگر فرق دارد و بعضی اسامی در کلاس این تیم نیستند.

4 بازیکن استقلال باید حفظ شوند ، خداروشکر پس از اخراجم روسفید شدم!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، محمد نوری در خصوص روند انتخاب سرمربی نو تیم فوتبال استقلال، گفت: بعضی اسامی که مطرح می شوند در شان و کلاس استقلال نیستند. یک مربی ممکن است در تیم دیگری عملکرد خوبی داشته باشد و برای همان تیم ها خوب است. نیمکت استقلال با تیم های دیگر فرق دارد. البته قصد بی احترامی ندارم اما این تیم پرافتخار است. از شنیدن بعضی اسامی تعجب می کنم. شاید حتی باعث بازار گرمی هم بگردد.

وی اضافه کرد: نباید با احساسات طرفداران بازی نمایند. اگر قرار است استقلال جان بگیرد، باید برترین گزینه روی نیمکت تیم بنشیند. طرفداران در این چند سال شرایط خوبی نداشتند. همواره در استرس و ناراضی بودند. خواهشم این است که با اسامی بازی ننمایند. اگر می خواهند مربی ایرانی باشد سریع تر اقدام نمایند. اگر هم می خواهند سرمربی خارجی باشد باید زودتر وارد مذاکره شوند و برنامه اش را بگیرند. نباید زمان را از دست بدهیم.

پیشکسوت استقلال گفت: باید سریع تر برای بستن تیم اقدام گردد. مهره هلی کلیدی مانند یامگا، سیلوا، محبی و قائدی را حفظ و در کنار آن با جذب چند بازیکن با کیفیت تیم را تقویت نمایند. در خصوص مربی خارجی باید ببینیم چگونه می تواند یاری کند. بعلاوه باید بازوی آنالیزی قوی و دستیار ایرانی خوب در کنارش قرار بدهیم. باید به او یاری کنیم که بازیکنان مدنظرش را جذب کند. نباید اطلاعات غلط به او بدهیم. خودم موافق مربی خارجی هستم به شرط اینکه بتواند تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر اهمیت حضور یک دستیار ایرانی کارآمد در کنار مربی خارجی، مطرح کرد: قبلا هم گفته بودم که نیمکت ما عیار لازم را ندارد و ضعیف است. نفراتی که روی نیمکت می نشینند باید بتوانند به خوبی یاری نمایند. اگر از مربی خارجی استفاده می کنیم باید روی اطلاعاتی که به او می دهیم و دستیار ایرانی اش خیلی فکر کنیم.

بازرس مدارس فوتبال باشگاه استقلال توضیح داد: در زمان شفر، خودم در کمیته فنی بودم. مسائل زیادی پیش آمد. جلوی خیلی ها حتی در خود باشگاه ایستادم که منجر به اخراجم شد. گفتند شفر مربی بدی است اما خداراشکر روسفید شدیم. کمیته فنی باید اختیار داشته باشد. نه اینکه بگویند فلان گزینه مربی باشد و شما هم امضا کنید. بعد از آن هم اگر مربی بد باشد می گویند انتخاب کمیته فنی بوده، اگر خوب باشد می گویند افراد دیگری انتخاب کردند. امیدوارم برترین انتخاب را نمایند که طرفداران راضی باشند و به این سمت برویم که تیم خوبی بسته گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2357

به "4 بازیکن استقلال باید حفظ شوند ، خداروشکر پس از اخراجم روسفید شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 بازیکن استقلال باید حفظ شوند ، خداروشکر پس از اخراجم روسفید شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید