رونمایی از قرارداد نجومی عارف غلامی؛ 28 میلیارد ناقابل!

به گزارش مجله گرافیک، قرارداد عارف غلامی فصل گذشته مدافع استقلال با آپشن ها و پاداش ها به مبلغ 28 میلیارد تومان می رسد.

رونمایی از قرارداد نجومی عارف غلامی؛ 28 میلیارد ناقابل!

به گزارش ایرنا، در فاصله کمتر از سه هفته تا شروع فصل تازه لیگ برتر فوتبال، استقلالی ها از جمله تیم هایی هستند که با توجه به تغییرات مکرر مدیریتی هنوز نتوانسته اند برخلاف مدعیان دیگر، عملکرد قابل قبولی در جذب بازیکن در نقل وانتقالات داشته باشند. شرایطی که سبب شده علی خطیر به عنوان سرپرست تازه پست مدیرعاملی و جواد نکونام به عنوان سرمربی تازه استقلال کار سختی را پیش رو داشته باشند.

با این حال بخش زیادی از مسائل مالی این روزهای استقلال برای جذب بازیکن به قراردادهای دوران حضور مصطفی آجورلو مدیریت اسبق استقلال برمی گردد؛ قراردادهایی که با آپشن های عجیب به صورت عجیبی نجومی شد تا بار مالی را بر باشگاه تحمیل کند.

یکی از قراردادهای قابل تامل دوران مدیرعامل اسبق به قرارداد عارف غلامی برمی گردد، مدافع استقلال که هنوز وضعیتش برای فصل آینده معین نیست.

خبرگزاری ایرنا به اسناد قابل تاملی از قرارداد غلامی دست پیدا نموده که آپشن های حیرت انگیزی را در خود جا داده است.

در یکی از بندهای این قرارداد، به اصطلاح مبلغ کف توافق این بازیکن 12میلیارد تومان برای فصل 1402-1401 معین شده است. در بخش دیگری از این قرارداد تحت عنوان پاداش ها به عنوان آپشن و پاداش، مبالغی به قرارداد این بازیکن اضافه شده است.

در بند اول این بخش آمده است که در صورت رضایت مدیرعامل در انتها فصل فصل 1402-1401 ،3 میلیارد تومان به قرارداد غلامی اضافه می گردد!

در بخش 2 این بند، عنوان شده است که مبلغ 4 میلیارد تومان به عنوان حق امضا بازیکن آزاد به بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند 3 اشاره شده است که در صورت قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال فصل 1402-1401، یک میلیارد تومان پاداش به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند 4 بخش پاداش ها، باشگاه استقلال متعهد شده مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به عنوان حق مسکن به این بازیکن پرداخت کند!

در بند 5، نیز مقرر شده که در صورت قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی، مبلغ یک میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند 6 هم آورده شده است که در صورت قهرمانی استقلال در سوپرجام، مبلغ 500 میلیون تومان به عنوان پاداش قهرمانی به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند 7 اشاره شده است که در صورت دعوت به تیم ملی، یک میلیارد تومان به عنوان پاداش به این بازیکن پرداخت می گردد.

در بند 8 که جالب توجه و عجیب است هم آمده است در صورت عدم دریافت گل در هر دیداری که این بازیکن حاضر است مبلغ 50 میلیون تومان به بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند 9 بخش پاداش ها هم آمده است در صورت حضور بازیکن در 50 درصد کل بازی های رسمی مبلغ یک میلیارد تومان به بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند 10 هم آمده است که در صورت حضور بازیکن در هر بازی رسمی لیگ برتر، مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان پاداش به بازیکن پرداخت خواهد شد.

با یک جمع تفریق و ساده مبلغ قرارداد با پاداش هایی که در نظر گرفته شده است، قرارداد غلامی در فصل گذشته 28 میلیارد بوده است. یک رقم نجومی که به نظر می رسد نهادهای نظارتی و بازرسی باید با ورود به قراردادهایی که در مدتی خاص در استقلال بسته شده ورود و با مدیرانی که بار مالی قابل توجه و نجومی را برای استقلال به وجود آورده اند، برخورد نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2370

به "رونمایی از قرارداد نجومی عارف غلامی؛ 28 میلیارد ناقابل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از قرارداد نجومی عارف غلامی؛ 28 میلیارد ناقابل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید