30 مدل میز تحریر دیواری با قابلیت تاشو مناسب اتاق خواب

به گزارش مجله گرافیک، میز و صندلی معمولا بزرگترین وسیله موجود در اتاق خواب، بعداز تخت خواب است. در نتیجه این دو قطعه می توانند فضای بسیار زیادی اشغال کنند. میز تحریر دیواری در مدل های تاشو تا حد زیادی می تواند مشکل کمبود جا در اتاق خواب را برطرف کند. تخت خواب های تاشو قیمت بالایی دارند و خرید آنها برای همه بصرفه نیست، اما در عوض میزهای دیواری قیمت کمتری دارند و ظاهری زیبا و هوشمندانه به دکوراسیون اتاق خواب می دهند.

30 مدل میز تحریر دیواری با قابلیت تاشو مناسب اتاق خواب

فضای کم اتاق خواب مشکل بسیاری از خانه های ایرانی است. میز تحریر هم جزء جدا نشدنی اتاق جوانان است در نتیجه شاید در ابتدا خیلی ها با این موضوع کنار آمده و کمبود فضای اتاق را بجان بخرند، اما همیشه راهکاری برای حل مشکل وجود دارد. در این پست با طرح های خلاقانه میز تحریر دیواری با قابلیت تا شوندگی، آشنا خواهید شد که نه تنها فضای بسیار کمی نسبت به میزهای ثابت اشغال می کند، بلکه از لحاظ زیبایی و کاریی نیز اگر بهتر نباشند، قطعا کمتر نیستند.

همچنین با توجه به اینکه وسایل الکترونیک قابل حمل مانند لپ تاپ و تبلت امروزه همه گیر شده اند، و از این وسایل برای انجام تحقیق و تکالیف نیز استفاده می شود، دیگر نمی شود فقط یک محدوده خاص را برای کار با چنین وسایلی در نظر گرفت. مزیت بزرگ میز تحریر دیواری تاشو این است که در تمام اتاق های خانه می شود از آنها استفاده کرد. از راهرو و اتاق نشیمن گرفته تا پذیرایی و حتی آشپزخانه نیز می تواند مکان مناسبی برای نصب و کار با چنین میزهایی باشد.

افرادی که به ظاهر میز خیلی اهمیت می دهند، ممکن است بخاطر ظاهر خیلی ساده و بعضا غیرمعمول میزهای دیواری چندان رغبتی به خرید این مدل میزها نداشته باشند، اما اصلا جای نگرانی نیست، برخی مدل ها هستند که بسیار شبیه به میز تحریر ثابت دیده می شوند. خصوصا وقتی که گوشه دیوار قرار بگیرند. همانطور که در شکل اول مشاهده می کنید، این مدل ها وقتی باز می شوند، بخاطر پایه دار بودن، خیلی شبیه میز تحریر ثابت دیده می شوند. وقتی هم که جمع می شوند، دقیقا کار یک کتابخانه یا شلف دیواری را انجام می دهند. میز تحریر دیواری با چنین قابلیتی، یک انتخاب کاملا هوشمندانه است.

مدل های ارگونومیک صندلی و میز تحریر اداری و خانگی

کارآمدترین مدل میز تحریر، مدلی است که علاوه بر قابلیت تا شوندگی، دارای قفسه و شلف برای نگهداری وسایل تحریری نیز باشد. میز تحریری که فاقد کمد و کشو یا قفسه و شلف باشد، کارایی اش بشدت کاهش پیدا می کند. میزهای تاشو وقتی به داخل دیوار جمع می شوند، شبیه یک کتابخانه دیواری دیده می شوند. اما مزیت بزرگ قفسه همراه میز، خلوت نگه داشتن سطح میز است. از آنجایی که میزهای تاشو نسبت به میزهای ثابت سطح کار کمتری دارند، خیلی مهم است که فضای روی میز برای کار تا جای ممکن خلوت و مرتب باشد.

برای تزیین و طراحی دکوراسیون منزل تان، سعی کنید خیلی مقید به یک سبک طراحی نباشید و در عوض همیشه روشی را انتخاب کنید که به بهترین شکل در منزل تان جواب می دهد. در آپارتمان های کوچک با فضای محدود، طراحی یک دیوار چندکاربره با میز تحریر دیواری در اتاق نشیمن یا آشپزخانه که هم نقش میز ناهارخوری را ایفا کند و هم فضایی برای کار، یک ایده هوشمندانه خواهد بود. تقریبا مثل همین روش را می شود در اتاق خواب نیز پیاده کرد. تخت خواب هایی هستند که موقع جمع شدن تبدیل به یک میز تحریر می شوند. اگرچه قیمت خرید و اجرای چنین مدل هایی گران تمام می شود اما برای فضاهای کوچک، خرج کردن هزینه های بالا کاملا قابل توجیه است.

39 مدل بهترین میز تحریر تاشو مدرن و شیک در سال 2020

اتاق کودک یک مکان عالی برای نصب میز تحریر دیواری است. از آنجایی که بچه ها معمولا در اتاق خوابشان جنب و جوش زیادی دارند، قرار دادن میزی که محدودیتی برای فعالیت آنها ایجاد نکند یک امتیاز مثبت است. مزیت دیگر میزهای تاشو در اتاق بچه ها ایمنی بالاتر آنها نسبت به میزهای ثابت است. میزهای ثابت معمولا گوشه های تیزی دارند که برای بچه ها پر جنب و جوش در فضای کم اتاق، ممکن است خطر آفرین باشد. میزهای تاشو وقتی نیازی به حضورشان نیست، به داخل دیوار جمع شده و در نتیجه خطری سلامت کودک را تحدید نمی کند.

مدل های کشودار میز تحریر دیواری ایده دیگری هستند که برای حداکثر نمودن فضای ذخیره سازی طراحی شده اند. اگرچه کشوی این میزها عمق کمی دارد اما بهرحال برای پنهان کردن سریع وسایل تحریر، بهترین گزینه هستند. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، تمام میزهای تحریر تاشو، حتما نباید مربعی یا مستطیلی باشند، ایده ها و طرح های خلاقانه دیگر با شکل های متنوع تر هم در بازار موجود هستند که جذابیت بیشتری نسبت به مدل های مرسوم دارند. حتی اگر بازهم چنین میزهایی بنظرتان جذاب نمی آیند، می توانید شکل مورد پسند خود را به یک نجار ماهر سفارش داده و یک میز خلاقانه با طراحی خودتان داشته باشید.

میز تحریر کم جا در 24 مدل بسیار زیبا و شیک برای اتاق خواب [قیمت مناسب]

منبع: اتاق
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1126

به "30 مدل میز تحریر دیواری با قابلیت تاشو مناسب اتاق خواب" امتیاز دهید

23 کاربر به "30 مدل میز تحریر دیواری با قابلیت تاشو مناسب اتاق خواب" امتیاز داده اند | 3.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 مدل میز تحریر دیواری با قابلیت تاشو مناسب اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید