100 درصد خدمات شرکت برق استان تهران تا سرانجام سال غیرحضوری می گردد

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران/تهران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد خدمات ما به صورت غیرحضوری در حال اجرا بوده و سعی می گردد تا انتها سال به 100 درصد رشد پیدا کند که در این راستا نیازمند همکاری مردم هستیم.

100 درصد خدمات شرکت برق استان تهران تا سرانجام سال غیرحضوری می گردد

حاجی رضا تیموری عصر شنبه 23 اسفندماه در نشست با فرماندار قرچک اعلام کرد: در حال حاضر قبض مشترکین بصورت پیامک ارسال شده و شرایط پرداخت با درگاه های مختلف برای مردم فراهم است و همچنین 40 خدمت به وسیله اپلیکیشن برق من، وب سایت و سامانه تلفنی اجرا شده و احتیاج به مراجعه حضوری نیست.

وی ادامه داد: با توجه به استراتژی های وزارت نیرو، کوشش در جهت خدمت رسانی بهینه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین سرلوحه کار شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اضافه نمود: فرآیند اجرای قبض سبز با هدف تأمین رضایت شهروندان، جلوگیری از اثرات مخرب زیست محیطی، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه ها در این شرکت اجرایی شده است.

این مقام مسئول توضیح داد: از فرمانداران نیز تقاضا داریم با صدور دستورات لازم، در این جهت شرکت برق را کمک نموده تا خدمات غیرحضوری میان مردم ترویج یابد.

وی یادآور شد: قدرت فراوری برق در کشور ما بالا بوده اما سرانه مصرف خانگی سه برابر کشورهای اروپایی است؛ از مردم تقاضا داریم بهینه سازی مصرف را جدی گرفته تا بتوانیم سرمایه های کشور و کوشش متخصصین حوزه برق را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1647

به "100 درصد خدمات شرکت برق استان تهران تا سرانجام سال غیرحضوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 درصد خدمات شرکت برق استان تهران تا سرانجام سال غیرحضوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید