یک ترفند ساده برای رهایی از نیش پشه ها در طبیعت

به گزارش مجله گرافیک، تابستان فصل سفر و گشت و گذار در طبیعت است، اما یک مشکل کوچک، ولی بسیار آزار دهنده در این طبیعت وجود دارد که همه را جان به لب می نماید؛ پشه!

یک ترفند ساده برای رهایی از نیش پشه ها در طبیعت

به گزارش راهنماتو، اگر جزو کسانی هستید که به چادر زدن در طبیعت یا سپری کردن اوقات طولانی مدت در این محیط ها علاقه دارید قطعا با این مشکل به خوبی آشنا هستید و شاید هم راه چاره های مختلفی برای مقابله با آن را امتحان نموده اید، اما امروز ما یک راه چاره بسیار ساده برای رهایی از نیش حشرات در طبیعت به شما اموزش خواهیم داد.

برای این کار شما به چند ساقه گیاه لوئی یا کت تیل احتیاج دارید که در کشور ما انواع مختلفی از آن در طبیعت وجود دارد. بعلاوه این گیاه را می توان از گل فروشی ها یا فروشندگان گل و گیاه خریداری کرد، اما اگر در منطقه تالابی یا نردیک به آب هستید قطعا در ان اطراف می توانید به اندازه زیاد این گیاه را بیابید.

در ابتدا لوئی را در یک ظرف روی آتش حرارت دهید تا کمی برشته گردد و سپس در اطراف چادر یا محل استقرار خود قرار دهید و در نهایت مثل عود آن را روشن کنید تا دود دهد. دود حاصل از گیاه لوئی باعث فراری دادن پشه ها می گردد، اما خود این دود آزاری برای انسان ندارد و بوی بسیار اندکی دارد.

ویدئوی زیر نحوه استفاده از گیاه لوئی برای دفع پشه در طبیعت را به شما آموزش می دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2382

به "یک ترفند ساده برای رهایی از نیش پشه ها در طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ترفند ساده برای رهایی از نیش پشه ها در طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید