گیمزکام سال جاری مراسم افتتاحیه خواهد داشت

به گزارش مجله گرافیک، رویداد سالانه گیمزکام (Gamescom)، دومین مراسم بزرگ سال صنعت بازی های ویدیویی است. تا به امروز عادت نموده بودیم که حول نمایشگاه گیمزکام، از سوی شرکت های مختلف بازی سازی و شرکت های سازنده کنسول ها، شاهد برگزاری کنفرانس های خبری باشیم. گیمزکام سال جاری قرار است به غیر از کنفرانس های جداگانه، یک مراسم افتتاحیه بزرگ هم داشته باشد.

گیمزکام سال جاری مراسم افتتاحیه خواهد داشت

جف کیلی ( Geoff Keighley)، تهیه کننده و خالق رویداد The Game Awards، قرار است به برگزارکنندگان نمایشگاه گیمزکام در راه اندازی یک مراسم افتتاحیه یاری کند. جف کیلی تهیه کنندگی مراسم افتتاحیه گیمزکام 2019 را برعهده گرفته است.

مراسم افتتاحیه گیمزکام سال جاری قرار است در روز 19 آگوست به اسم Gamescom: Opening Night Live برگزار گردد. این مراسم قرار است شامل مجموعه زیادی از رونمایی های مختلف، چه از سوی شرکت های بزرگ و چه از سوی بازی سازان مستقل باشد. نمایش گیم پلی جدید بازی ها و حضور چهره های بزرگ صنعت بازی بخشی از مراسم افتتاحیه گیمزکام سال جاری خواهد بود.

جف کیلی در بیانیه ای گفته است: بازی کردن یکی از بزرگترین سرگرمی های تمام دنیاست و هر بار که به گیمزکام می روم، از حجم زیاد هیجان و اشتیاقی که در کلن می بینم، انرژی می گیرم. من و تیم ام خشنود هستیم که تابستان سال جاری به اروپا بیاییم و تهیه کنندگی این مراسم را به دست بگیریم و گیمزکام را برای مخاطب جهانی بازی های ویدیویی به نمایش بگذاریم.

رویداد Gamescom: Opening Night Live در روز 19 آگوست سال 2019 یعنی 28 مرداد سال جاری، ساعت 10 و نیم شب به وقت ایران به صورت زنده استریم خواهد شد.

رویداد گیمزکام از روز 20 آگوست به مدت چهار روز در کلن آلمان برگزار خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 193

به "گیمزکام سال جاری مراسم افتتاحیه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیمزکام سال جاری مراسم افتتاحیه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید