گل محمدی: مستحق مساوی هم نبودیم و باید می بردیم، 9 هفته به جای مانده است و ناامید نمی شویم، ایرادی به بازیکنانم وارد نیست!

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است تیمش در مصاف با صنعت نفت آبادان حتی مستحق مساوی هم نبوده و باید با پیروزی زمین را ترک می کرد.

گل محمدی: مستحق مساوی هم نبودیم و باید می بردیم، 9 هفته به جای مانده است و ناامید نمی شویم، ایرادی به بازیکنانم وارد نیست!

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: واقعاً به کلیت بازی که نگاه کنید، ما حتی مستحق مساوی هم نبودیم و با موقعیت های بالایی که درست کردیم، باید می بردیم، اما امروز روز خوش شانسی ما نبود.

وی در ادامه اضافه نمود: تیم حریف فقط یک بار به دروازه ما نزدیک شد و دو بار گل زد. البته به آنها تبریک می گویم، چون کوشش کردند و زحمت کشیدند. با این حال ما مستحق این باخت نبودیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، اما از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که معتقد بود تیمش مستحق شکست مقابل صنعت نفت نبوده است، گفت: البته در طول فصل ممکن است از این اتفاقات رخ بدهد و نمی توانیم به عملکرد بازیکنان مان ایراد بگیریم، چون خیلی زحمت کشیدند تا پیروز شوند. ما 9 هفته دیگر تا سرانجام بازی ها داریم، ناامید نمی شویم و برای قهرمانی کوشش می کنیم. می دانم که کار سخت تر می گردد، اما کوشش می کنیم و زحمت می کشیم تا به هدف مان برسیم.

گل محمدی در خصوص اینکه عدم تقویت سرخپوشان در نیم فصل در حال تأثیرگذاری رو تیمش است، خاطر نشان کرد: بعد از باخت است و شاید بعضی تعبیر دیگری از صحبت های من داشته باشند، اما خیلی از مسائلی که وجود دارد، به خاطر مسائل اقتصادی تیم است که از ابتدای فصل درگیر آن بودیم. آنقدر به ما بد قولی کردند و از این مسائل داشتیم که واقعاً نمی خواهم درباره آن صحبت کنم. اتفاقاتی برای ما افتاد که نتوانستیم بازیکن بگیریم یا بازیکن گرفتیم و پنجره بسته بود و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این مسائلی است که خیلی ها می دانند و الان هم زمانی نیست که بخواهم درباره آن صحبت کنم.

وی درباره تعویض هایی که در این بازی انجام داد، گفت: در بحث تعویض ها تا جایی که توانستیم تغییر سیستم دادیم و حتی نفراتی که می توانستند در خط حمله یاری نمایند را اضافه کردیم، اما در موقعیت هایی که داشتیم، هم دروازه بان آنها خیلی خوب کار کرد و هم دفاع صنعت نفت خوب بود. با این حال گل بدی خوردیم و گل اول بد موقع و در آغاز بازی بود. وقتی هم که موقعیت ها را تبدیل به گل نمی کنید، فشار و استرس بیشتر می گردد و شاید اگر نصف موقعیت ها را تبدیل به گل نموده بودیم، الان برنده بازی بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2177

به "گل محمدی: مستحق مساوی هم نبودیم و باید می بردیم، 9 هفته به جای مانده است و ناامید نمی شویم، ایرادی به بازیکنانم وارد نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مستحق مساوی هم نبودیم و باید می بردیم، 9 هفته به جای مانده است و ناامید نمی شویم، ایرادی به بازیکنانم وارد نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید