چرا لوکادیا در مسجدسلیمان هت تریک نکرد؟

به گزارش مجله گرافیک، سعید صادقی که طی دیدارهای اخیر توانسته به خودباوری لازم برای حضوری موثر در ترکیب پرسپولیس دست یابد، با یک خودخواهی بزرگ مهاجم هلندی تیمش را در باز کردن دروازه حریف در جدال با نفت مسجدسلیمان ناکام گذاشت.

چرا لوکادیا در مسجدسلیمان هت تریک نکرد؟

صادقی که بعد از دبل گلزنی در ملاقات مقابل طرفدار تهران، امیدوار بود این اتفاق را در جدال با نفت مسجدسلیمان نیز تکرار کند، در صحنه ای که لوکادیا در آستانه دروازه خالی قرار داشت، با دروازه بان نفت مسجدسلیمان تک به تک شد و در شرایطی که یک پاس کوتاه، یورگن لوکادیا را به گل دیگری در این بازی می رساند، ترجیح داد کوشش خود را برای عبور از گلر نفتی ها دنبال کند و شانس گلزنی خود را افزایش دهد که در این جهت ناکام ماند.

صادقی که در فصل گذشته به عنوان بهترین گلساز لیگ معرفی شده و به واسطه آن به جمع پرسپولیس اضافه شد، شاید در این صحنه وظیفه اصلی خود را برای ایجاد موقعیت برای هم تیمی اش فراموش کرد. با این حال با دعوت صادقی به اردوی تیم ملی و با روحیه ای که از این جهت خواهد گرفت باید منتظر عملکرد بهتر او در ترکیب سرخپوشان در ادامه نیز ماند تا شانس حضورش در جام جهانی را نیز افزایش دهد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2236

به "چرا لوکادیا در مسجدسلیمان هت تریک نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا لوکادیا در مسجدسلیمان هت تریک نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید