کنایه عجیب مدافع پرسپولیس: سطح بازی درون تیمی مان از ملاقات با ذوب&zwnjآهن سخت&zwnjتر بود

به گزارش مجله گرافیک، محمد حسین کنعانی زادگان درباره آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اعزام به قطر برای برگزاری ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی تیم های شرق آسیا را بررسی کردیم و واقعا تیم های قوی ای هستند. می دانیم تیمی که با پرسپولیس رو به رو می گردد، شرایط خیلی خوبی دارد و با قدرت توانسته در مسابقات ظاهر شده و به فینال شرق آسیا برسد.

کنایه عجیب مدافع پرسپولیس: سطح بازی درون تیمی مان از ملاقات با ذوب&zwnjآهن سخت&zwnjتر بود

وی اضافه نمود: ما هم فینالیست غرب آسیا هستیم و تقابل دو قطب شرق و غرب آسیا خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم، زیرا شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. روز گذشته بازی درون تیمی خوبی انجام دادیم و باید بگویم سطح این مسابقه از دیداری که باید با ذوب آهن انجام می دادیم سخت تر بود. داور رسمی این بازی را قضاوت کرد و شرایط خوب بود. همه بچه ها برای کسب جام آماده هستند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه قول داده بود در صورت قهرمانی این تیم موهایش را می تراشد، شرح داد: به قولی که داده ام باید عمل کنم (باخنده) ان شاءالله این بازی فینال را ببریم و به قول خود عمل کنیم.

کنعانی زادگان درباره گلزنی مدافعان پرسپولیس در بازی های اخیر گفت: خط حمله قوی و خوبی داریم و نفرات خط دفاعی مان هم قدرت خود را کلین شیت کردن پرسپولیس نشان داده اند. قدرت خط دفاعی مان به دلیل دفاع تیمی خوب است و همه از دروازه بان، دفاع، هافبک و مهاجم خوب دفاع می نمایند. ان شاءالله بتوانیم با نتیجه خوبی از قطر بگیریم.

وی درباره تاثیر احتمالی غیبت شجاع خلیل زاده در ترکیب پرسپولیس مطرح کرد: شجاع برای تیم ما خیلی زحمت کشیده و در این 3-4 سال توانست با پرسپولیس قهرمانی بیاورد و قهرمان آسیا گردد. واقعا جای این بازیکن خالی است، اما می دانم برای قهرمانی ما دعا می نماید. خلیل زاده در این قهرمانی احتمالی خیلی سهیم است. مهم تر از بازی کردن من، سید جلال و خلیل زاده موفقیت پرسپولیس است.

منبع: فرارو
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1473

به "کنایه عجیب مدافع پرسپولیس: سطح بازی درون تیمی مان از ملاقات با ذوب&zwnjآهن سخت&zwnjتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه عجیب مدافع پرسپولیس: سطح بازی درون تیمی مان از ملاقات با ذوب&zwnjآهن سخت&zwnjتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید