اتفاق عجیب برای بازیکنان نو پرسپولیس

به گزارش مجله گرافیک، به نظر می رسد تقریباً تمامی راه ها برای درآمدزایی باشگاه پرسپولیس بسته شده باشد. تیمی که قرار است کمتر از یک ماه دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در تاجیکستان بازی کند اما مسائل ریز و درشت اقتصادی آن را در بدترین شرایط ممکن قرار داده است.

اتفاق عجیب برای بازیکنان نو پرسپولیس

یحیی گل محمدی هم در مصاحبه اخیر خودش به این نکته اشاره نمود و گفت: با توجه به شکایت هایی که داشتیم و مسائل اقتصادی نتوانستیم بازیکن بگیریم، جذب بازیکن با توجه به مبالغ بالایی که می خواهند بسیار سخت است. تیم خوبی داریم، باید همین بازیکنان را حفظ کنیم و بازیکنان جایگزین را هم بگیریم. بیشتر مسائل ما به خاطر مسائل اقتصادی است و بحران اقتصادی که در باشگاه وجود دارد. خود سمیعی مدیرعامل باشگاه در مصاحبه اش گفت که بحران اقتصادی پرسپولیس در یک سال اخیر بی سابقه بوده است و واقعا هم همین طور است. با سختی زیادی کار می کنیم، ولی امیدواریم که بتوانیم طرفداران را خرسند کنیم.

حالا شنیده می گردد خریدهای نو پرسپولیس هم هنوز نه پولی دریافت نموده و نه چکی گرفته اند. این درحالیست که معمولا بازیکنان نو در هر باشگاهی بین 20 تا 30 درصد دریافتی دارند. باشگاه پرسپولیس که گفته می گردد با اسپانسر قبلی خود قطع همکاری نموده است هنوز نتوانسته مطالبات فصل گذشته بازیکنان تیمش را تسویه یا اینکه آپشن پاداش قهرمانی آنها را پرداخت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1867

به "اتفاق عجیب برای بازیکنان نو پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب برای بازیکنان نو پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید